wel niet wel niet

• purk

mijn zoon is afgelopen maandag getest/ gediagnostiseerd, door GGZ, ADD is eruit gekomen. Voor mij niet verassend.

Ik denk nl, en mijn huisarts ook, dat ik dat ook heb.

Ik zou me eigenlijk graag willen testen, al is het maar als erkenning, en “bewijs”, dat ik vroeger niet lui was, en ook niet dom ben…

dit is nl op school mij altijd verteld.

Maar van de andere kant, wil ik ook niet “profiteren”van dure ziekenkostengelden.

Wat moet ik nu doen….

• moucheke

Hoi

Op internet bestaat een test betreft ADHD of ADD even zoeken via google dan kom je het wel tegen

Ik denk dat in Nederland er meer info is als België betreft ADHD/ADD In België is dat ZIT STIL

Ik denk dat je, je als volwassenen je kan laten testen bij zulke instanties

De erkenning dat je het hebt is al een eerste stap en de volgende stap is hoe ga je ermee en misschien is medicatie ook al een hulpmiddel

Moeder van een ADDH kind

• moucheke

Terug en ineens opgezocht

Intikken Test ADHD bij volwassenen

In België zijn er ook praatgroepen voor volwassen ADHD-ers

Het gevoel dat je niet alleen met je probleem staat en wat info toegereikt krijgt is ook al een hulpmiddel

Succes

Moucheke

• Da-Is

Jij zoekt erkenning van iets wat jou misschien jarenlang is voorgehouden alszijnde lui. Laten testen dus, jij bent door je verleden getekend en kunt jouw heden en toekomst een andere invulling met veel meer eigen waarde geven door te weten dat het niet aan jouw inzet en niveau lag.

• Patricia

Als jij denkt dat jij ADHD hebt kan je 2 dingen doen bij je zelf zeggen!! oke ik heb adhd dus….

Ze hadden het dus helemaal mis, ik was niet lui en dom….

Wil je het echt op papier, en er wat mee gaan doen… Zou ik zeggen Doen!

• serine

t kan mij geen biet schelen wat mensen van vroeger over mij zeiden hoor..!!

trouwens…t kan mij ook niet schelen wat mensen nu over mij zeggen :)

• Sandy

AAAH

Ik dacht al dat het aan mij lag….

Je hebt gelijk!!!!!