Nou een boete is weer het ene naar het ander uiterste .Maar sommige lopen erbij van dan denk ik vind je het nodig.Het is toch geen gezicht zo,n string boven de broek uit.Maar dat is wat ik ervan vind ,vind het niet mooi.Komen er straks ook boete,s als bjon borg boven de broekrand uit komt.sjonge joinge waar gaat dit over hebben ze niks beters te verzinnen,En boete komt het rijk weer tekort of zo.
allerliefste Schreef:
——————————————————-
> Moet ieder toch voor zich weten! Als het nou een
> mooie string is heb ik er geen moeite mee! Zie ik
> liever dan zo'n hema-tent onder een broek uit! Ik
> val niet op vrouwen maar het kan best sexy zijn
> zolang het niet bij een vent is!!
>
> Zoentje de Allerliefste
Dat moet dan een enorme tent met lange pijpen zijn wil hij ONDER een broek uitkomen. Ik zie het voor me B)
(De HEMA heeft overigens niet alleen tenten te koop maar ook strings en andersoortige slipjes)
Hoi
Er zijn ergere dingen dat een string bv wapens dat vind ik om bestraft te worden
Op je werk kunnen bv kleding normen bestaan. Deftig gekleed das,hemd, pak als je o.a een leidinggevende functie hebt.Of als dame niet te sexy je gaat werken dus dat kan storend zijn voor de klanten
Nu in een kledingzaak, reclame, kappers daar kan iets gedurfder maar waar zijn we anders toch mee bezig
Maar als je nu uitgaat of op straat wandelt doet toch ieder wat hij of zij wil dragen Of je als clown loopt of je string uit je broek komt daar lig ik niet van wakker. Ik weet hoe ik zou gekleed lopen en maar
Ik denk dat er andere dingen zijn waar we wakker moeten van liggen dat “DE STRING”
Hoe hypocriet is toch een amerikaan
Moucheke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?