zo beroemd en zo gewoon.....

• Dikkertje Dap

Vanmiddag heerlijk de finale van Roland Garros zitten kijken. En tsja Roger Federer, klasse wat een spel. En wat een heerlijk gewone jongen is dit toch zeg. En toen het volkslied begon en de tranen kwamen kreeg ik het ook even slecht LOL……. Een speciaal woord voor zijn vrouw met de trotse mededeling dat ze zwanger is. Heerlijk…… zo beroemd en toch zo gewoon!!!!!!

DD

• serine

roland wie?.

• Dikkertje Dap

Flauw

• Swartdam

Sorrie maar ik ken hem ook niet , gr Bernadette

• Dikkertje Dap

Oeps……dan ligt het aan mij. Volg geen voetbal maar wel tennis….

DD

• anna.m

Mijn moeder (bijna 88 ) belde mij vanmiddag dat ze zo genoten had en aan de buis gekluisterd had gezeten.

Als ze iets niet wil missen is het wel tennis en ja de ontroering ook daar had ze een brok van in haar keel .Ze was zo blij dat hij gewonnen had .

Zelf heeft ze vroeger ook getennist en haar hart ligt nog steeds bij deze sport .

Groet Anna.m

• Marjorie

Roland Garros, de Franse tegenhanger van Wimbledon. Tennis ;)

• Beate

Tennis interesseert mij absoluut niet, maar de naam Roland Garros zou iedereen toch wel moeten kennen uit het journaal en de krant?!

• Kaat

Heb ook fanatiek zitten kijken maar ik gunde het Soderling, maar ja, niets aan te doen: Federer was gewoon beter!

Wel genoten!

Ook een tennisfanaat hier dus. :D

• Dikkertje Dap

Gelukkig kaat…. pffffffffff, had even het idee dat ik de enige was LOL… maar wat ik opende, zo beroemd en zo gewoon. Dat siert de winnaar, kan niet anders zeggen…….