Hebben jullie al gestemd, of gaan je nog stemmen ?
Ben vanochtend geweest : traditioneel met het rode potlood.
Nee ik ben niet gestemd…
Ik weet het niet goed! want stem gaat dan naar ….
Wat ik zo ie zo belachelijk vind…
Ik ben voor/tegen europa en of je nou voor of tegen bent ze doen wat ze willen
Ook al stemmen wij voor of tegen dat zag je bij het referendum tegen we drukken het er gewoon door heen….
Dus nee niet gestemt!
gr Tries
Hoi
Zondag is het bij ons verkiezingen. In België is het stemplicht en niet stemrecht zoals bij jullie
Mocht het stemrecht zijn zou ik zeker gaan stemmen. Zoals Paul zegt er is voor gestreden om te mogen stemmen en ook voor de vrouwen (die mochten niet stemmen)dus het is een morele verplichting om te stemmen.Nu ik begrijp dat sommige mensen het vertrouwen in de politiek een beetje kwijt zijn. Toch zouden we er in moeten geloven dat een groot deel van de mensen dit met inzet en overtuiging doen. Ik vrees in België een versnippering.Dat er een groot deel mensen die op de grote partijen stemden naar kleinere partijen overstappen denken dat dit de oplossing gaat zijn.In België is het al zo moeilijk met de walen en vlamingen dat er niet veel problemen moeten bij komen om dit land nog bestuurbaar te maken
Enfin we zullen zien
Ik ga geen namen noemen wat ik mag geen reclame maken of mensen beinvloeden (dit is maar een grapje)
Doeiiiiii
Viviane
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?