ik vraag

• Desiree2

gratis fietsen die kan ik in ieder geval niet vinden, wel gewoon 2dehands fietsen, en kijk ik kan gerust wel 100 euro geven om een 2dehands fiets te kopen maar dat is nu net niet de bedoeling

• Desiree2

als ik de foto heb gezien zal ik even gaan overleggen of Hengelo al of niet haalbaar is

• Desiree2

hahaha als het feestje maar gezellig was dat is de hoofdzaak :-)

• An

Nou…. was niet echt mijn ding.

Nick & Simon in een feesttent. Ik ging voor N&S. Vind ik èrg leuke muziek, maar ik houd niet zo van tentfeesten. Achteraf had ik liever hun nieuwe cd gekocht voor dat geld ;)

• An

Is goed, hoor.

Ik zag dat je mailadres in je profiel staat. Ik zal het daar naartoe sturen.

• serine

ik ga ook …in hoorn…ik heb een date met mijn dochter ;) die is er helemaal gek van en het word haar eerste consert :)

• An

Mijn dochter…. bijna 10, vindt N&S ook te gek. Maar ze kwamen pas om half 1 in die tent. Veels te laat dus.

Is wel een feestje, hoor, als ze het podium op komen… èrg leuk :)

• decency

Anders halverwege afspreken? Beide 3 kwartier rijden?

• decency

Dees, ik weet niet of je hyves hebt, misschien kun je daar een oproepje doen en hopen dat iemand in jouw kennissenkring je kunt helpen, des noods even een mail door je adressenbestand en hopen dat je via die manier iets kunt vinden?

• Dikkertje Dap

Dees,

Heb je al wel is bij de gemeente gevraagd wat ze met oude gevonden fietsen doen die nooit worden opgehaald of bij de politie? Ik meen mij te herinneren dat deze om de zoveel tijd bij opbod worden verkocht voor weinig………

Liefs DD