Politiek voeren over de rugvan een slachtoffer

• Swartdam

Hij blijft met zijn uitspraken de aandacht naar zich toetrekken op een nogal schofterige wijzen gebruikt hij nu als voorbeeld de verkrachting van een vrouw om aan te tonen dat zijn gelijk zijn gelijk is ……..

Dat hij daarmee wonden dieper maakt schijnt hem weing te doen .

http://www.nu.nl/algemeen/1970944/wilders-schokt-kamer-en-kabinet.html

Democratie en vrijheids van meningsuiting is een goed ding maar onder die noemer er misbruik van maken is walgelijk ,groetjes Bernadette

• Rebecca

Tja, en toch vind ik dat hij wel een punt heeft.

Want wordt er op een ‘gewone’ verkrachter ook zo gereageerd?

Zeggen ‘we’ dan ook: “ach hij heeft haar in ieder geval niet vermoord, en ze kreeg nog een kopje thee ook!”

Nee ik ben geen fan van Wilders, maar als je even doorprikt naar de boodschap die hij in deze brengt geef ik hem wel gelijk. Het gaat niet om deze ene vrouw, maar om de boodschap. Er wordt te veel goed gepraat en vergoeilijkt om maar vooral niemand op de tenen te trappen.

Verkrachting is afschuwelijk, afgrijselijk, vernederen en mens onterend. Daar is geen goedpraten aan. Ook niet van de taliban.

• Agnes

Wilders zei

Wilders uitte zijn onbegrip over de Nederlandse journaliste Joanie de Rijke die door de Taliban is verkracht, maar daar volgens hem vergoelijkende woorden over sprak. In de ogen van Wilders is dat ‘'tekenend voor het morele verval van onze elite’'.

Deze journaliste was aan het overleven tijdens een gijzeling.

Is dat verval?

Dat is het Stockholm syndroom.

En hij had never nooit de naam van deze vrouw mogen nomen.

Maar hij heeft weer de aandacht.

Jammer en inderdaad over de rug van een gegijzelde vrouw die ook nog verkracht werd.

Hij heeft dus géén punt, in mijn ogen.

• serine

inmoreel is hij..

• Desiree2

nouu je durft wel wat te zeggen, ik vind wilders niet immoreel, hij zegt wat minstens 50% van de bevolking denkt, kijk eens naar AL die andere partijen die zijn nu immers ook bijna ALLEMAAL op de Pim Fortuyn toer, Pim heeft voor een doorbraak gezorgd en nu volgen ze allemaal, en ik ben geen racist voor alle duidelijkheid

• serine

ik durf nog veel meer te zeggen…en niet alleen over wilders hoor…

het gros van die kamer is momenteel een groep om weinig serieus te nemen.

• Desiree2

hahaha ik moet eerlijk toegeven dat ik het nog met je eens ben ook

• Hyperactief A-P

nouu je durft wel wat te zeggen, ik vind wilders niet immoreel, hij zegt wat minstens 50% van de bevolking denkt, Aldus: Desiree2.

Cijfers en bron graag Desiree2, het volk is gemiddeld fifty fifty verdeeld, en iets roepen wat iedereen graag wil horen is verwerpelijk, zeker als het niet waar te maken is. Ik praat daar overigens niet de andere politici mee goed, want die hebben vele jaren dat verkeerde voorbeeld gegeven. Voor de rest heeft Wilders te respecteren hoe een salachtoffer iets verwerkt, daarop willen scoren getuigd van geen mentaliteit… Groetjes v Hyperactief

• miranda

Zeggen alle racisten niet dat ze geen racist zijn?

• Swartdam

Zijn aktie tegen deze vrouw was immoreel , groet Bernadette