En hier word ik dan moe van..."gedateerd"

• Agnes

Ik kijk af en toe Uitzending gemist.

In een verloren uurtje.

Keek ik afgelopen week naar iets over huizen verbouwen.

Komt er zo'n man aan en die bekijkt wat er allemaal gedaan moest worden en uiteindelijke wat er gedaan was.

Gloeiende….dit is gedateerd en dat is gedateerd,die strip is fout en dat behang…jasses en dan kijk ik om me heen: ziet er netjes en schoon uit en het bevalt me.

Maar als die man hier zou komen zou alles gedateerd zijn:

Een wit betegelde badkamer en geen aparte douchecel.

“Gedateerd dus”

Een gewone keuken, wel pas nieuw maar door de woningbouwvereniging geplaatst (ben er als een kind zo blij mee).

“Gedateerd”

Een gewoon wit betegeld toilet.

“Gedateerd”

Een zwart bankstel ….met piepkleine gaatjes..katten hè.

“Gedateerd”.

Sjee…geen inloopkasten?

Poehe…wat achterhaald…zou die vent zeggen.

Mijn tuin en voor het huis: baskets en veel kleurige bloemen….hij zou zeggen:“Die tuin moet echt anders”

Ik kreeg er gewoon een nare smaak van in mijn mond.

En voelde me gedateerd;)

Nou, dan maar gedateerd….over een aantal jaren is alles wat wij hebben weer in:)

Toch?

• Paul

tip : kijk niet te veel tv, dat scheelt een hoop frustraties

• anna.m

Zelfs Tv kijken is gedateerd !

Iedere avond naar de sportschool ,om ons lijf in vorm te houden dat is pas in (smiley knipoog)

• An

…. maar dan wel op zo'n apparaat waar je al joggend of steppend je “favoriete” programma's kan volgen ;)

Laat mij dan maar lekker gedateerd met mijn honden lopen :D

• An

Vreselijk…. kan me helemaal indenken hoe jij je voelde.

Smaken verschillen en wensen over materialistische dingen ook.

En als jij tevreden bent met witte tegels, laat je dan geen rotgevoel aanpraten door zo'n mafkees op tv.

Toen wij behang uitzochten voor onze slaapkamer heb ik mijn zin doorgedreven, ondanks dat het ons door die verkoper heel erg werd afgeraden. Ik wilde nml. alle muren zwart barok behang… was volgens die verkoper “helemaal passé” !!!

Zegt mijn man > als zij zwart behang wil, dan krijgt ze zwart behang. Anders waren we wel naar een andere winkel gegaan, maar die winkel was de enige waar ik kon slagen. En blij dat ik er mee ben (met het behang dan, niet met de manier waarop onze smaak in twijfel werd getrokken) !!

Trouwens…. witte tegels zijn toch helemaal niet uit?

En anders komen ze idd vast wel weer helemaal “in” ;)

• serine

mij is altijd verteld dat veel tv kijken slecht voor je ogen is…

dus zit ik maar voor mijn pc scherm :D

• decency

Ja en waar is het allemaal goed voor? Om de mensen het geld uit de zakken te kloppen. Als ik nu een keuken koop, is hij volgend jaar gedateerd… ja en? Moet ik dan weer een nieuwe plaatsen. Mensen zouden eens wat meer naar hun eigen smaak dingen moeten doen, dan hoeven ze het ook niet ieder jaar te veranderen. Mijn smaak is gewoon tijdloos ;)

• Paul

het is natuurlijk ook zo, dat zulke programma`s vooral gesponsord worden door bouwmarken, en woninginrichters e.d.

Bij comerciele omroepen draait het gewoon allemaal om geld, en kijkcijfers.

• Agnes

Wat een leuke reacties.

En ik kijk Uitzending Gemist op de pc.

's Avonds, als er rust in de hut is (katten allemaal binnen en volgevreten en manlief naar Eredivisie Live zit te kijken)

Ach…je af en toe een beetje ergeren en dan gaan relativeren…dat werkt verhelderend.

Ik ben dus tevreden met wat wij hebben.

En als iemand zijn woning zwart of paars of weetikwat inricht..das prima.

Maar die vent met zijn “Dat is gedateerd” …jakkiebah, naar mannetje;)

• decency

Hoe kunnen dingen nou gedateerd zijn, als het steeds weer terug komt in het mode beeld?