wat wordt ik daar moe van....

• Dikkertje Dap

Zit ff te zappen, doe ik bijna nooit, en wie komt er voorbij. Uiteraard Sonja Bakker. Helemaal verontwaardigd over de dingen die bij iemand in de koelkast liggen.. Volgens mij hebben we al ooit is zo'n program vanuit engeland gehad, waar je je moest verantwoorden voor de dingen die je in je koelkast had liggen en wat breed uitgemeten werd. Wordt er moe van dat dit zo'n hot item is. Is het niet dat ze aan de andere kant van de wereld te weinig te eten hebben, is het niet dat ons geld opgaat aan mensen die willen afvalllen en dat zo nodig via tv willen doen. Mijn hemeltje, laten de mensen zelf hun verantwoording nemen en die bakker voorbij lopen!!!! Alles wat hier aan Sonja qua zendtijd wordt uitgezonden, zet dat om in geld voor de derde wereld!! Hoe simpel kan het zijn?!……

DD

• Paul

minder tv kijken, dat scheelt een hoop frustraties.

Ik kijk alleen wat ik leuk vind: detectives, kunst en kitsch, nieuws, en nog een paar dingen, maar voor de rest kijk ik niet, en vooral niet naar Sonja ( de warme ) bakker ;-)

• serine

mee eens :D

ik heb sonja nog nooit gezien..nooit een boek van haar gelezen…

maar na alle reactie's altijd over haar…wil ik haar ook niet eens zien..

en gelukkig verkeer ik in die maat…dat ik haar ook niet hoef te zien ;)

en ik wil haar zo graag niet zien…dat ik er alles aan doe om die maat te behouden :D

• anna.m

Volgens mij is ze flink op haar retour ,zo gaat dat meestal met de “”dieet goeroes“”

Denk aan Dr Atkins ,Montiaque etc

Een vriendin van ons heeft aan de Universiteit van Wageningen Voedingsleer (zal wel iets anders heten ) gestudeerd . Ze hebben met een aantal studenten destijds een brief aan Mevr Bakker geschreven over voeding en de elementaire dingen in de voeding ,die zij wegliet ennnnnnnnnnn je raad het al nooit iets op gehoord .

Jammer, ga in discussie met de studenten verdedig je dieet etc ,niets laten horen is een brevet van onvermogen

Als je echt wil afvallen ga naar een dieetiste deze heeft haar studie voltooid en weet precies waar ze het over heeft en wat een mens nodig heeft om gezond af te vallen .

• decency

En toch denk ik dat het goed is, ze laat mensen wel bewust worden van wat ze eten. Als ik de naam Erica Terpstra hoor moet ik ook steeds weer wennen aan een veel dunner mens, zij heeft het toch ook maar voor elkaar gekregen en met haar methode weer anderen mensen over de streep geholpen. En als je het niet wil kijken, zet je hem op een andere zender toch ;)

• Desiree2

en slim is ze ook ik bedoel ze heeft HAAR kans gegrepen en is daarmee wel miljonair geworden, en wie zou dat nou niet willen