uniek....

• Desiree2

ik denk dat je niet goed weet wat je zegt Paul, het gaat er niet om dat JIJ er geen problemen mee hebt maar het gaat er om dat de dame in kwestie er mee om moet kunnen gaan en daar ziet um nu net het probleem

• Paul

vrouwen zijn heel gevoelig op het gebied van uiterlijk. daar kan ik ook niks aan veranderen, dat is het verschil van sexe. Ben trouwens zelf helemaal niet knap hoor, vrouwen zien mij ook niet staan.

• Desiree2

tja, wat is knap,knap is voor iedereen anders, misschien kan ik jou wel heel aantrekkelijk vinden en een ander , net wat je zegt, jou niet ziet staan, maar het gaat ook om uitstraling, en inhoud, er is een spreekwoord en dat zegt: van een mooie boterham kun je niet eten. tis uiteindelijk niet het uiterlijk waar het ECHT om gaat, al is iets aantrekkelijks natuurlijk wel een mooie bijkomstigheid, er is een engels gezegde en dat zegt : don't judge a book by the cover.

• Marjorie

Nou nee Paul, jij slaat de plank mis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hirsutisme

Hirsutisme is een kwaal, geen vrouw vindt dit leuk of makkelijk. Het heeft ook niets met emancipatie te maken.

(Gzd heb ik dit niet)

• allerliefste

Zal ook niet gaan gebeuren als je zulke rare dingen schrijft en zegt over vrouwen!

Groeten de Allerliefste

• serine

ja gaaf man altijd al willen hebben zon baard…ik laat hem ook staan…maar helaas…

:D:D

• serine

ik vind het heel sneu voor haar hoor…dat is toch een drama…kan mij voorstellen dat ze haar gevecht beu is

• anna.m

Dat was het eerste wat ook ik dacht ,mijn man en zoon scheren zich ook iedere dag

En Lubbers kan ik mij nog herinneren moest zich wel 3 keer per dag scheren .

Dus wat dat aangaat lijkt het mij ook een bewuste keuze van haar .

Maar des al niet te min is het natuurlijk vreselijk als je zo een haargroei hebt op plaatsen waar je dat liever niet zou zien .

groet anna

• ¥ Lotje ­­¥

Ik heb het stukje nog eens overgelezen en ja het komt bij mij ook over dat ze nu het niet erg meer vind . Ze was er in het verleden mee bezig . Maar de baart past bij me zegt ze; Een bewuste keus idd

• Dikkertje Dap

Mooi gesproken dees, en zo ontzettend waar!!!!! Dus neem deze boodschap maar ter harte Paul….

Liefs DD