Is dit iets voor jullie ? Het scheelt een hoop werk, en is heel geemancipeerd.
http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/4011244/__Vrouw_laat_baard_staan__.html
Als je de Duitse site had gelezen , had je ook kunnen lezen dat ze Iraanse (voor)ouders heeft.
Of vader of moeder was Iraans.
Mensen uit Iran (Perzië) hebben een soort baard/snor groei.
Net als mensen uit bv India.
Ook heeft deze vrouw een iets te hoog testosteringehalte,wat bij veel vrouwen voorkomt.
Maar dat niet altijd uitmondt in een baardgroei.
En ook zij heeft haar zeer moeilijke dagen.
Maar ik kan me zo goed voorstellen, dat ze het na al die jaren van pijnlijke behandelingen het helemaal zat is.
En er nu voor gaat:“Dit ben ik”.
En gelijk heeft ze.
Geemancipeerd? Dit is gewoon triest voor een vrouw en heeft niets met emancipatie te maken!. Na jaren worstelen kun je haast niet anders dan iets accepteren. Maar voor een vrouw is dit heel erg, en kan me voorstellen dat ze een heel proces is doorgegaan. Nee Paul, dit heeft niets met emancipatie te maken……
als ik jou was Paul zou ik daar echt geen grappen over maken want het is al erg genoeg voor haar, in onze wereld is het niet geaccepteerd dat een vrouw mannelijke beharing heeft, ik persoonlijk zou het echt heel erg vinden wanneer mijn mannelijke hormonen dusdanig uit de pas lopen dat er niks aan te doen is, ik weet vanuit mijn beroep dat er vrouwen zijn die om deze reden zelfmoord hebben gepleegd, en dat deze vrouw dus durft vind ik al heel wat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?