vrije dag

• Desiree2

gaan jullie nog iets leuks doen morgen op Hemelvaart? Misschien gaan wij een toeristische autroute doen, de Lek en Linge route heb ik uitgekozen.

• Dikkertje Dap

Die is erg mooi dees, mijn vriend woont in die omgeving. Een absolute aanrader!!!

Geniet ervan…..

DD

• --->zoeff<---

wij rijzen vanacht af naar apolda voormalig oost duitsland

• Rebecca

Ik ga uitslapen.

die kans krijg ik niet zo heel vaak.

En smiddags zien we wel. Gewoon lekker een beetje aanklungelen. Kinderen lekker buitenspelen, ik nog wat administratie op orde maken. Maar vooral gewoon rustig aan.

• Beheerder

1 uitslapen

2 dan iets ophalen in de buurt van Helmond

3 motor bij de reparatuer ophalen

4 schoonzus bezoeken ze gaat volgende week onder het mes voor volledige borst amputatie ivm borstkanker.

5 dan is het wel avond en gaan we banken omdat ik de volgende dag weer moet gaan werken

• serine

1 uitslapen.

2 met de hond erop uit.

3 of naar de kermis borrel van mijn schoon zus..maar als mijn schoonvader graag daarheen wil?offer ik mijzelf wel op als puppy oppas …van zijn nieuwe aanwinst :D;)

• maria mv jennifer

wij hebben limburgs grootste braderie hier ..

meer dan 500 kramen en heeeel erg druk is het hier dan..

een geluk is dat ik in het midde van het gedruis woon.

dus ook geen problemen met parkeren enzo..

maria

• Tries

Als eerste beetje uitgeslapen, anders is het half 6 dus alles wat langer is is mee genomen ;)

Verder beetje aanrommelen, hebben drukke feest week gehad school bestaat 100 jaar, en dat moest natuurlijk gevierd worden, en als afsluiting zijn we gister met de hele school naar de efteling geweest, zaterdag zijn de mannen jarig dus vandaag even beetje rustig aan ;)

Alle fijne dagen…

gr Tries

PS @Serine volgens mij vind dat dat helemaal niet erg!!!!!! ;)

• Desiree2

wij zijn niet gegaan, zijn eigenlijk te moe, dus wordt het een luierdagje en eten we pannekoeken en pizza

• Dikkertje Dap

Ook heerlijk dees, ook wij geluierd voor de buis met tennis. Morgen dus uitgerust weer aan de slag.

Liefs DD