Nederland in shock!

• Dikkertje Dap

Jan Smit en Yolanthe zijn uit elkaar. Pffffffffff……..Kom je thuis van het werk, ff de kranten doorbladeren op zoek naar het laatste nieuws, en wauw, ik mag als schokkende feit dit bericht op de voorpagina's waarnemen. Filmpjes op YouTube, royalty is weer aanwezig. Ben ik nou de enige die dit geen hol interesseert?

DD

• decency

Ik vond het een leuk stel maar ik slaap er geen minuut minder om. Al die paparazzi die weer op de loer gaat liggen. Mijn buurman is hetzelfde overkomen, heb jij er wat van gelezen in de krant?? :) BN-ers zijn geen openbaar bezit, laat ze lekker hun eigen zaakjes regelen.

• Dikkertje Dap

Zo is dat … Maar wat ik al zei, Nederland smult…… Jammie Jammie. Heerlijk die ellende van een ander. Weet je wat, we vertonen het filmpje van Yolanthe en Wesley Sneijder ff op TV, altijd leuk voor de kijkcijfers. Waar maken we ons druk om zeg…….! Dat was mijn krantje lezen na een daggie werken. Ik ben weer helemaal op de hoogte van alles wat ons bezighoudt lol.

DD

• Desiree2

jaaaaaaaaaaaa BESPOTTELIJK dat er over een dergelijk onderwerp zoveel ophef is

• Tries

Bespottelijk!!!… en toch iedereen kijkt er naar en willen het weten..

Zou dat niet zo zijn, zou het ook geen kijk cijvers scoren…

En dan is het geen nieuws!

En verlopig brengen wij het aan de aandacht ;)

Gr Tries

• Desiree2

tja het werd me voorgeschoteld maar ik ben wel weggezapped pffff

• anna.m

Zal nog even een duit in het zakje doen ,Patricia Paay en Adam Curry gaan ook uit elkaar .

Dit wordt een week van smullen en de roddelbladen doen hun voordeel hier mee.

• Swartdam

Het intereseerd me dus eigenlijk niks .

Zegt genoeg over de huidige kwaliteit nieuwsuitzendingen dat ze dit soort geleuter als item brengen groetjes Bernadette

• anna.m

Helemaal mee eenshoor Bernadette ,maar mijn zoon kon het toch niet laten om vandaag in zijn vuistje te lachen (gewoon dus ordinair leed vermaak)dat Jan Smit(wat een sukkel!)onlangs een tatoeage heeft laten zetten met de naam van zijn lief (nu dus ex) De jeugd(zoon) zit vaak achter de PC en in zijn geval veel op Nu .nl

Een krant hoef ik niet meer te lezen ,want het nieuws wordt mij van uur tot uur verteld door mijn thuiswonende de verslaggever .

• Marjorie

Auteur: Tries (84.245.35.—)

Datum: 19-05-2009 22:27

Bespottelijk!!!… en toch iedereen kijkt er naar en willen het weten..

Zou dat niet zo zijn, zou het ook geen kijk cijvers scoren…

En dan is het geen nieuws!

En verlopig brengen wij het aan de aandacht

Gr Tries

Ik heb het niet gezien en het interesseert mij niet. Laat ze het maar lekker zelf uitzoeken.

Bij mij worden dus geen kijkcijfers gescoord en ik breng het niet onder de aandacht.