ja ja die vrouw woont niet op deze planeet, gelukkig laten de rechters zich niet beinvloeden door haar, althans dat mag ik hopen.
Neehee…je zei niet “krijg nou wat”
Ik belde terug en jij zei->Ben jij naar Apeldoorn geweest??????
pffffffffffffffff van je vrienden moet je het maar hebben, waar zien ze je voor aan:?
Alle gekheid op een stokje, tis ook geen aanslag, maar wanhoop, ben het helemaal met je eens!!! Maar……mijn voorspellingen zijn betrouwbaarder dan die van Jomanda;-)
Is dat niet een beetje voorbarig, DD? Tot nu toe staat nog niet eens vast dat/of ze schuldig is.
Verder is een uitstel van een rechtzaak heel gangbaar bij de rechterlijke macht, alleen bij haar wordt dat weer eens opgeblazen.
Wat je ook van Jomanda vindt, ze heeft het recht om eerst gehoord te worden. En dat ze dat steeds weer uitstelt is, zoals gezegd, een hele normale gang van zaken.
Beate,
Ze heeft idd het recht om gehoord te worden. Als iemand dit steeds uitstelt zal een rechter zich achter zijn oren gaan krabben. Hetzelfde als een verdachte het recht heeft om te zwijgen. Prima, dat mag. Dat mag ie tijdens alle verhoren. Tijdens een terechtzitting zal een rechter zich wel afvragen waarom een verdachte geen moeite heeft gedaan om zijn onschuld te bewijzen.
En deze dus ook Jomanda. Het zal zeker nog niet einde zaak zijn, maar wel aan haar om de moeite te nemen om haar onschuld te bewijzen, en daar ontbreekt het tot nu toe aan. Als je graag je onschuld wilt bewijzen, dan lijkt mij dat je gebruik maakt je woord te doen ten overstaan van een rechter, dat je verhinderd bent prima, maar dan is er nog een advocaat die jou zaak kan behartigen.
DD
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?