Een onrustig gevoel

• Swartdam

Zo juist is de rechtzaak tegenJomanda begonnen , zelf komt ze niet want ze heeft deze week een zeer onrustig gevoel en verwacht dat er iets ernstigs gaat gebeuren .

Zoals ze ook de moord op Pim Fortuin heeft voorspeld en wist dat er iets ernstigs ging gebeuren in Apeldoorn .

Jammer dat de dame in kwestie niet heeft uitgeweid over haar ernstige bezorgdheid , want moeten we collectief bang zijn de komende dagen of betreft het haar persoontje alleen .

In het eerste geval hou ik me maar even gedeisd , in het tweede geval …..

Hoe dan ook de aandacht waar de rechtzaak over gaat is afgeleid door dit bericht . Gelukkig gaan de rechters door ondanks haar absentie , groet Bernadette

• serine

ach wel nee dette..

dat mens spoort niet…

de eerste keer dat ze voor moest komen…moest ze door een teken van boven toevallig net op dat moment een jaar lang haar mond houden…

tuuuuuuuuurlijk…:D

ze wil hier gewoon niks mee…en kan hier gewoon niks mee waarschijnlijk…of heeft er geen zin in…

maar iedere keer als zij voor moet komen heeft ze wat bijzonders..

(en even onder ons…ik heb haar die voorspellingen van pim en apeldoorn niet horen doen…jij wel?)

natuurlijk een mooi verhaal om achteraf te zeggen ik heb dit en dat ook voorspeld…

je moet je eigen niet gek laten maken door een gek.

ze is in iedergeval niet iemand die je heel erg serieus moet nemen. ik vind het gerust een lief mens…en heel erg wat ze even allemaal op dr boordje krijgt…maar zo heeft ieder zijn padje…en haar padje is niet de onze.

en wat mij betreft valt ze keihard door de mand…als het gaat om haar bijzonderheden iedere keer als ze voor moet komen

dus det..NO STRESS.

zeker niet als het uit haar mond komt ;)

• Sandy

Nou, voor mij ook een groot inkomen voor belachelijke toverkol voorspellingen…;-)

Ik heb ook gezegd dat Pimmetje eens het lootje ging leggen als hij zo door ging, Theo zeiden ook genoeg->Die krijgt nog wel eens een K marrok achter zich aan die hem neersteekt, en de val van 9-11 is ook voorspeld……

Dat wijf is gek…hoop echt dat ze eens flink krijgt te horen een toverkol te zijn met veel onzin…en een gevaar voor mensen hun gezondheid!!!!!!!

• Sandy

IK heb Apeldoorn wel voorspeld, echt waar, twee uur daarvoor zei ik->Er staat vandaag of morgen iemand op die het niet meer pikt, en die begint bij het koninghuis!!!!

Vraag maar aan Dette;-), ik lieg niet, hardop uitgesproken……

San

• ¥ Lotje ­­¥

Dat wijf is gek

Tja … je mag het denken . . ;) ik hou ook niet van haar dingen die ze doet maar………….luister . Ben je dan zooooo in haar gelovigheid aanwezig . Zoals toen ook Millecam, want zie hier :

Jomanda staat terecht samen met twee alternatieve artsen. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) zijn de drie er mede schuldig aan dat Millecam in 2001 overleed aan borstkanker. Justitie meent dat de drie de actrice hebben wijsgemaakt dat ze een geen kwaadaardig gezwel had maar een bacteriële infectie en dat een operatie niet nodig was. Daarmee zijn ze in de visie van het OM schuldig aan onder meer het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel en het onthouden van de benodigde medische zorg.

Want…ik wil dit zeggen al zegt er zo iemand dat ik geen kanker heeft, ik denk dan ik geloof de dokters.. en ga ik verder in op de dokters.

Want ze kunnen je wel van alles wijsmaken . ……Had Millecam hun moeten geloven???Ik praat niemand schoon maar je moet het bekijken van 2 kanten.

• Sandy

De zaak Millecam doet mij niet ter zake als ik zeg dat het wijf gek is. Millecam was denk ik door haar ziekzijn behoorlijk labiel geraakt, en inderdaad, stukje eigen verantwoording.

Maar al wordt heel Nederland straks verantwoord voor eigen daad…….ik vind het een gek staatsgevaarlijk wijf!!!!

San

• Swartdam

Dat klopt …. is waar San om daarna vol ongeloof elkaar weer te spreken van ……. krijg nou wat .

Ze sprak deze woorden eerder uit tegen mij in verband met de heersende onvrede die er in het land heerst .

Blijft voor mij een onwerkelijke benaming “ aanslag op koningin ” .

Een klein autootje jegens een grote bus,maar goed men kiest ervoor het zo te noemen ,ik geef de voorkeur aan wanhoopsdaad ,groetjes Bernadette

• Swartdam

Mij gaat het er vooral om dat mevrouw een behoorlijke minachting hiermee ten toon spreid voor het gerechtshof door zich te verschuilen achter een onrustig gevoel ……

Zo lust ik er nog en paar en voorspellen achteraf is altijd wel interesant ,gr Bernadette

• Swartdam

Gelukkig meis ,

• Swartdam

Na jou gerustellende woorden heb ik maar besloten om de tuin om te gaan spitten …. met andere woorden jou voorspellingen hou ik me voor aanbevolen , ze klinken wat minder negatief ,groetjes det