Heeeej

• purk

nou san, dit ging echt nergens over!

maar als je het wilt weten, wil ik het je wel mailen hoor!

• Swartdam

Swartdam is een nickname zo heet ik niet echt ……

.

Ik heb bewust gekozen voor die nickname ,zoals er meerdere kiezen voor een andere inlognaam als hun ware naam . Wet op de privacy heet dat en als er bepaalde mensen zijn die zo genoemd willen worden respecteer je dat en ga ik niet hun eigen naam noemen op een bepaald openbaar forum en zeker ook nog niet de les lezen .

Al vanaf gister laat in de ochtend zit ik op mijn handen want als moderator mag je nog veel minder dan een bezoeker en prikker van dit forum . Je moet ten alle tijden je mond houden over zaken die achter het scherm gebeuren …… Maar mogen prikkers dan suggestieve en dergelijke opmerkingen maken waar de andere prikkers een verhaal aan kunnen breien ….

Niet mijn stijl , als prikker niet en als moderator want ook dat ben ik .

Maar als Bernadette ben ik deze opruiende berichten zat , en dat moet maar eens gezegd worden . Is aan dit bericht een consuqentie aan verbonden wat mijn moderatieschap betreft , laat het dan zo zijn . Ik neem mijn verantwoording dan onmiddelijk , vriendelijke groet Bernadette en moderator

• Sandy

Nou door dit soort gezeik heb ik mijn bordje toen vriendelijk afgestaan;-)

San

• purk

tja, en als mensen kiezen voor hun ware naam, mag je dit niet noemen in een bericht, en voor een nick wel.

wie zegt dat die voor en achternaam, waar het destijds om ging geen nickname was….

maar ben het gezever nu al weer zat!

en zo druk is het hier ook weer niet.

komt vast omdat het zo gezellig is allemaal hier

• vrouwen.startpagina.nl

Deze topic sluiten we mochten er nog vragen zijn

Email staat open en zal beantwoord worden

Groetjes Tries en Bernadette

Moderators vrouwenprikbord