De varkensgriep

• Paul

de verspreiding gaat dan alleen wat langzamer.

• allerliefste

Erg slim bent u ook niet geloof ik. U leest zeker nog de enkhuizer almanak!Natuurlijk kun je dingen tegenhouden, maar dan moeten er wel maatregelen genomen worden en ook wel zo snel mogelijk. Hoe meer mensen er naar de haard gaan, hoe meer mensen dit virus krijgen. Het is net als het bestrijden van een brand. Dan sluit je de haard ook op en zorgt dat het uit gaat!

En een prettig weekend

• Sandy

Echt doodvermoeiend…

Wat zeg ik dan????????????

*zucht!!!*

• serine

gelukkig is deze griep niet dodelijk…

en met medicijnen goed te behandelen..

er zijn wat mensen aan overleden…maar die hadden misschien te lang gewacht met naar de dokter te gaan…of hadden zo en zo niet zon goede weerstand en waren aan een andere griep misschien ook wel overleden…

de geluiden die ik nu hoor…is dat mensen en kinderen gewoon weer opknappen na een kuur.

ook dat jongetje wat aan kwam in nederland is weer beter…en dat was toch een klein kind.

geen paniek dus…word je ziek gewoon naar de huisarts gaan..je laten testen op deze variant griep en ga een kuur halen.

de griep die laatst door nederland ging was veel erger…mensen waren langer als 2 weken dood ziek en bleven nog lang last van de longen houden…en het enige wat ze er voor kregen als het heeeeeeeeel lang duurde waren codeine tabletjes,en paracetamol