hebben jullie het gezien......

• Dikkertje Dap

waar hang je die kasten dan, en zijn dat kasten van de vogelbescherming of wat? of woon je vlak bij een bos ofzo, lijkt mij ook zo leuk om uiltjes te hebben

DD

• jopie

Wij wonen op het platteland tussen de weilanden, en hebben zelf veel bomen en bos rond ons huis,

Maar wij hoorde van de winter het roepen van de uil,(zocht een vriendinnetje en die vond hij)en dan komen ze van de natuurwerkgroep 1 of 2 kasten plaatsen.

Ook zit er een kerkuil in de schuur, maar die overwinterd er jammer genoeg alleen maar.

Maar mijn man is timmerman, en die heeft zelf 2 kasten gemaakt, en die hangen al jaren.

Joke

• Swartdam

Een jonge merel was uit het nest gevallen .

Ik wilde het arme beestje redden door het jonkie ergens neer te zetten zodat er geen katten of honden bij konden komen .

Tis me niet gelukt …… pa en ma doken agressief mijn haardos in . Het jonkie overigens had het van geen vreemde , probeerde even venijnig naar me te happen , groet Bernadette

• Beheerder

Op het werk zijn we allemaal oom en tante geworden ;-). De eend heeft 4 kleintjes die uit hun ei gekomen zijn.

Eerst stond er op de vuilnisbak dat die hoek een kraamafdeling was en gisteren stond er dat we beschuit met roze en blauw muisjes konden gaan eten.

Mam sist als we te dicht bij haar kroost komen om te kijken. Dus kraamvisite is er verlopig nog niet bij.