De slechtvalk heeft 4 jonkies!!!!!! Wat een genot om na een vermoeide dag om naar te kijken!!!!!
DD
Geeft in ieder geval wel voldoening…. moe maar voldaan
Belangrijkste is dat je het er naar je zin hebt! Is ten slotte je droombaan, dan is het wel zo fijn dat je daar dan op je plek bent. Zal dan vanzelf wel minder vermoeiend worden
Ja, die vogels zijn enig!!
Ik kijk ook iedere dag even. De kids vinden het hier ook geweldig om naar de kijken. Vooral mijn zoon. Die heeft hem ook onder zijn favorieten staan.
Jopie,
Wat gaaf????? Dat maak je toch niet vaak mee gewoon in een tuin of wel???
Ik vind uilen zulke mooie beesten (heb er al heel wat op mijn arm mogen houden), en kijk reikhalzend uit naar de kleintjes……
Goh, wat leuk zeg…..! Ben gewoon een beetje jaloers op je hoor. Ik heb ook eigenlijk geen idee wanneer de kleintjes van een steenuil op de planning staan. Jij wel?
Liefs DD
Wij hebben 3 uilenkasten hangen, waarvan 2 nieuwe en een oude, de nieuwe kasten hebben nu een voorportaaltje, zodat de jonge niet meteen de kast uitvallen, maar ons stelletje steenuiltjes heeft toch de oude kast opgezocht, ondanks dat hij naar een ander plaats is verhuist, voelde ze zich zeker meer op hun gemak als met die nieuwe kasten,
Het is nu de tijd van eieren leggen, volgende week komen ze van de natuurwerkgroep er in kijken, en dan weten we zeker of ze aan het broeden zijn.
Joke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?