tripje s'hertogenbosch

• viviane

Hoi

Ben juist terug van de uitstap s'Hertogenbosch

Gezellige stad. We hebben met een bootje de Dieze afgevaren met een gids die de geschiedenis van de stad vertelde een aanrader vinden wij

De tentoonstelling ging een deel over de geschiedenis van de vrouw. Zedig gedrag, goede huisvrouw en goede moeder waren de criteria in die tijd. Ook schilderijen en filmjes over de vrouw. Enfin het was leuk zowel boottocht, als rond kuieren in de stad lekker eten we hebben van deze dag genoten

Doeiiiiiii

Viviane

Als je nog andere steden hebt om te verkennen altijd welkom met een suggestie

We zijn ook bij de VVV geweest maar alles was goed aangegeven

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi

Voor een dagje weg is Valkenburg (Limburg) ook wel mooi . Maastricht niet ook vergeten.

Groet, Lotje

• ¥ Lotje ­­¥

niet ook = ook niet

• viviane

Ho Lotje

Inderdaad Maastricht is ook een toffe stad

Nu Bergen op Zoom vind ik ook een leuk stadje. Onlangs ben ik er geweest met een vriendin. Rond gewandeld in de stad en dan wat boodschappen gedaan bij Albert Heyn en Jumbo. Volgens onze mannelijke collega's zijn er Nederland koopjes te doen.Het is maar een 50 tal km rijden van Antwerpen

Breda vinden wij ook leuk om te shoppen en voor mijn vriendin die een maatje 48 heeft zijn er inderdaad leukere dingen te kopen als in België

Voor volslanke vrouwen is de collectie saaier in België.

Nederland durven ze meer en waarom ook niet

Mode is niet alleen weggelegd voor mensen met een mannequin maatje

Viv

• ¥ Lotje ­­¥

Hi….. en onze zoon koos voor Belgenland :D hij woont daar ;)

• charlene

Leuk al die tripjes in s,hertogenbosch zijn wij toen ook geweest in de dieze gevaren letterlijk door het riool ga je van vroeger.Vind zelf valkenburg erg leuk om te stappen en utrecht.

• Annelies 47

De moeite waasr den bosch

• viviane

Hoi

Ja we hebben de kathedraal van St Jan gezien de moeite

Het is een aanrader 's Hertogenbosch

Viviane

• Annelies 47

Prachtig heh , maar zeker zo de kerken in belgie