cultuur tentoonstellingen??

• viviane

Hoi

Hier ben ik weer met mij volgend vraagje

Zijn er mensen die naar de tentoonstelling geweest zijn “De ideale vrouw” in s' Hertogenbosch??

Enfin nu donderdag komen we naar Nederland om naar de tentoonstelling en daarna lekker rondwandelen in de binnenstad van s' Hertogenbosch

Wij drie vriendinnen doen al eens zoals we noemen een culturele uitstap

Eind mei begin juni gaan we naar de fototentoonstelling in Knokke.Dat doen we al een paar jaren. Het is echt een aanrader.

We bezoeken de tentoonstelling 2 zalen op 2 verschillende plaatsen in Knokke

Een gezellig etentje en als het weer het toelaat lekker even op het strand

Och meer moet het niet zijn even genieten van de leuke en mooie dingen van het leven

Dus mijn vraag is wie is er al naar deze tentoonstelling geweest ?

Doeiiiiii een leuke week toegewenst

Viviane (België)

• serine

ikke niet…ik heb te veel leuke dingen te doen…dus geen tijd voor tentoon stellingen

verder lijkt mij dit een verkapte reclame

• Marjorie

http://vrouwen.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=147364&t=147342

Veel plezier gewenst.

• viviane

Hoi

Wat wil je bedoelen met verkapte reclame. Volgens de beschrijving van de tentoonstelling gaat het over de vrouw door de geschiedenis heen

Ik heb alle info gelezen van de vorige vraag daaromtrent

Ik dacht misschien is er toch iemand van jullie er naartoe geweest daarom mijn herhaling van de vraag

Donderdag gaan we er naartoe en kan ik vertellen of het de moeite was

Enfin 's Hertogenbosch moet de moeite zijn stadje met water heeft toch iets

Doeiiii

Viviane

• Marjorie

http://nl.wikipedia.org/wiki/'s-Hertogenbosch_(stad)

Even naar beneden scrollen: punt 5.

Helemaal onderaan staan meer foto's.

Het is trouwens geen stadJE :D

• Annelies 47

Den bosch is een stad en dat museum is prachtig

Daar als oud Bossche veel vertoeft

De Sint Jan is een bezoek waard

• anna.m

Helaas heb ik nog geen vakantie en den Bosch is even te ver van mijn woonplaats, maar anders zou ik zeker naar deze tentoonstelling gaan .

Zelf ben ik dol op culturele uitstapjes ,als ik een andere stad bezoek ,bezoek ik altijd een museum en wip ook even een mooie Kerk binnen .

Vergeet niet een overheerlijke boschebol naar binnen te werken hmmmmmmmmm.

Veel plezier en ik hoor graag hoe je het gehad hebt

groet Anna.m

• viviane

Wat is een boschebol??,

Een zoete lekkernij??

Binnen een paar dagen breng ik verslag uit van onze uitstap en misschien hebben we dan ook en boschebol gegeten

Bedankt voor de tips

Viviane

• anna.m

Ohhhhhhh Viviane dat is een soort bol van chocolade helemaal gevuld met slagroom!(het lijkt op de moorkop )

Toen ik in den Bosch was heb ik deze met mijn vriendinnen bij een bakker gekocht en op straat opgegeten ,het slagroom kwam er aan alle kanten uit gespoten verrukkelijk! (als je tenminste van chocolade en slagroom houd )

• Annelies 47

Had je de Sint Jan ook nog bezocht?