Zo leuk om te zien

• Swartdam

Vind ik deze site.

Even kijken hoe druk het ouderschap is http://www.beleefdelente.nl/ groetjes Bernadette

• jopie

Die heb ik sinds 2 weken ook bij mijn favorieten staan, wij hebbn nu zelf ook een paartje steenuitjes zitten in de nestkast, en zo kan ik het mooi volgen hoe het allemaal gaat.

gr. Joke

• ria

Super, bedankt!. Gelijk in mijn favorieten gezet.

• Kaat

Hier nog een grote liefhebber, ik ontdekte hem vorig jaar zomer dus eigenlijk de laatste weken maar nu volg ik vanaf dag 1!

Prachtig!

• Douce

Wat vind ik dit een mooie site. Hij staat intussen als pictogram op mijn bureaublad;) Dank je wel.

Douce*D

• Dikkertje Dap

Wat wordt ik hier enorm blij van. Hij staat bij mijn favorieten en moet iedere keer even kijken. De steenuil in het bijzonder, vindt dat zulke mooie dieren. Ik moest zo lachen, je kunt zelfs hun vogelgeluiden horen.

Ik heb afgelopen jaar een roofvolgelworkshop gevolgd en heel veel vogels op mijn hand gehad. Foei wat is dat een mooie belevenis zeg. Uitleg over uilen, valken, noem maar op. Tot nu toe was dit toch de meest mooie dag van dit jaar!!!!!!!

Liefs DD

• Swartdam

Fijn dat ik jullie er blij heb mee kunnen maken met deze link , het is bijzonder om te zien wat ze aan het uitbroeden zijn . Dadelijk het moment van uitvliegen lijkt me gaaf ,groet Bernadette

• Dikkertje Dap

Wilde je nog even laten weten dat ik nog iedere dag geniet van deze site. Als ik thuis kom, gelijk opstarten en kijken hoe de vogies erbij liggen/staan. Super!!!!!!!

DD

• Swartdam

De link heb ik van het konijnenforum .

Een prikster daar zag dat in haar buitenren een paar brutale koolmeesjes steeds dichter bij haar konijn kwamen .

Opeens zag ze tot haar stomme verbazing dat het koolmeesje haartjes trok uit het staartje van het konijn en met de verworven buit het nestkastje invloog om daar mee verder te gaan bouwen :D:D

Bij mij hangt het ook vol met vogelkooitjes , heerlijk om die bedrijvigheid te volgen , groetjes Bernadette

• Angelique

Geweldig :D

Ik heb hem ook gelijk doorgelinkt naar mijn ouders… vinden die site ook super!

Heb hem onder de favo's staan!!