gemengde gevoelens.....

• Dikkertje Dap

Na 2 jaar gewerkt te hebben op de afdeling waar ik nu zit, ga ik maandag over naar een andere functie. Mijn droombaan is het eigenlijk en had nooit gedacht er nog terecht te komen.

Zit nu achter mijn pc beetje voor me uit te koekeloeren. Morgen ga ik afscheid nemen!!!! En ondanks dat er een nieuwe uitdaging voor de deur staat ben ik er wel achter dat afscheid nemen eigenlijk helemaal niet zo leuk is. Oke, ik verdwijn niet uit het bedrijf maar toch……..

Morgenochtend naar de bakker, gebak halen en dan is het afbouwen geblazen. Ben blij dat ik een lang weekend heb, kan ik aan het idee wennen dat er weer een periode is afgesloten.

DD

• Annelies 47

leuk toch wel voor je

veel succes

• Desiree2

je droombaan nog wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd dat je die dan iig hebt veroverd. nu is het aan jou om er inderdaad een droombaan van te gaan maken maar ik ken je nu een tijdje van dit prikbord en met deze kennis ben ik er van overtuigd dat je het gaat maken, so girl GO FOR IT

liefs desiree

• decency

Tja, afscheid nemen is nooit leuk maar ik ben er van overtuigd dat je het prima naar je zin gaat krijgen bij je nieuwe baan.

• Sandy

Hartelijk gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!! Geweldig voor je. Een nieuwe baan, blijft spannend. Maakt wel dat je even afscheid moet nemen van je oude plek. Dat is inderdaad even minder. Maar lang leven alle communicatiemogelijkheden van heden…..wie je in het oog wil houden hou je;-). En wellicht valt er binnen het bedrijf de kans om met “oud”collega's even te lunchen…. Morgen lekker gebak, en deuren sluiten, om na een lekker lang relaxed weekend een nieuwe deur open te doen, en heerlijk fris iets nieuws kunt beginnen.

Succes met je nieuwe baan.

San

• Dikkertje Dap

Dank je wel Dees……..

Het gaat me zeker lukken!!!!!!'

Liefs DD

• Dikkertje Dap

Dank je wel San.

Heb idd een forse doos gebak gehaald vanmorgen en ging heerlijk om 15 uur naar huis om weekend te vieren.

Ben enorm blij met mijn nieuwe baan hoor!!!!! En wat je zegt; leve de communicatie. Een nieuwe start, een fris begin op een afdeling waarvan ik nimmer had gedacht er terecht te komen. Joepie!!!!!!!!!!!

Een toch wel gelukkige DD

• Beheerder

Gefeliciteerd met het vinden van je droombaan. Heel veel succes toegewenst en vwb je oud collega's lunchen kan nog altijd samen :D