Zodan dat is snel verdient!

• Tries

Per 1 januari zijn wij veranderd van ziektekosten verzekering

Omdat wij nu alle kosten en declaraties online kunnen zien zag ik tot mijn verbazing dat de huisarts elk kwartaal 58,40 (263.60 per jaar) van ons gezin 14,65 PPontvangt als inschijf geld, nou heeft iedereen recht op wat hij verdient hoor! maar voor niks doen 58,40

Vind je het gek dat de kosten de pan uitreizen!!!!

als je even gaat rekenen even er van uit gaan dat er 16 miljoen mensen staan ingeschreven hebben het het over een bedrag van

9376000000 per jaar…. duhhhhhhh na de bonnussen….. inschijfgeld verbieden, moeten allemaal werken voor ons geld…….

Had net nog even een discussie met iemand hier over..

Ik heb het dus echt over inschrijfgeld niet over de zorg die geleverd wordt….

Wat vinden jullie…..

Gr Tries

• Rebecca

Ik ben het helemaal met je eens! Dit slaat nergens op.

• serine

zodan…

ik had huisarts moeten worden :D;)

• anna.m

Bij ons gaat er automatisch ook geld naar de huisarts (ook al zijn wij er helemaal niet geweest )

Heb er ooit eens over opgebeld(ziektekosten verzekering ) maar dat schijnt een vast bedrag te zijn die de huisartsen zo wie zo ontvangen ,idioot vind ik het .

• maia

Mijn huisarts in opleiding vroeg,wat denkt u zelf dat u mankeert?

Ik zeg als ik het goed raad krijg ik dit consult dan gratis?

Vond ze niet leuk.

• Lana

Toen er nog een verplichte verzekering was kreeg de huisarts ook altijd een vast bedrag per ingeschreven patient.

Eigenlijk vind ik het niet zo gek. Hij heeft hoge kosten, meestal een assistente en moet toch ook zijn spreek-en wachtkamer onderhouden. Verder zijn de kosten van administratie ook vrij hoog. Veel hoger dan vroeger.

(Ben geen dokter hoor!)

• Tries

whahwha ;)

• serine

ja das een goeie :D:D

• Sandy

Precies. daarbij, ene goede huisarts mag van mij dat ebst pakken hoor….

Ik heb een giga goede huisarts…en die verdiend dat gewoon.

san

• Beheerder

Ik vind het wel te zot voor woorden. mijn man gaat nooit naar de HA en moet dan toch via zijn verzekering betalen :?:?:?