Telefoon via internetprovider

• Nel

Heb kpn internet plus bellen (betaal 42.50) bellen is dan gratis .alleen 06 en 0900. niet en heb digitenne .(.7.50) en ziggo is hier niet wel upc daar heb ik me buik van vol:D

• melissa

Wij hebben tele 2 en zijn er blij mee.

Supersnel internet; geen telefoonklachten.

Wij hebben al wel televisie via glasvezel maar een vriendin van mij die ook telefoon en internet heeft via de glasvezel is daar erg ontevreden over, met name de telefoon die vaak hapert.

Zelf vond ik het aanlegproces erg vervelend; ze zijn wel meer dan 10 keer geweest omdat er iets verkeerd aangesloten was ( bijvoorbeeld kabels ondergronds verwisseld met de buren, enz.) Het zullen allemaal wel startproblemen zijn, maar

ik zou wel drie keer nadenken eer ik er weer voor zou kiezen.

Bij ons is het aansluiten trouwens 350 euro :?

• Nel

Zo dat is veel geld melissa ;)

• decency

Nou voor dat geld zouden we zelf wel de kruipruimte in gaan. Het aanleggen kost hier niets, tot aan de meterkast en die andere kosten nemen we voor lief na alle ziggo ellende!

• melissa

das nie consuminder nie, hè nel :D

• Nel

Nee zeker niet ;)

• Amber

We hadden wij ook Tele2

TV-kabel van @Hone (later Ziggo)

Internet van Solcon

Maar alles-in-één is ook wel handig.

zo vind ik het wel wat overzichtelijker.

• Douce

Ik heb alles via UPC (kabel), probleemloos. Makkelijk en een supersnel Internet. Bekijk mijn rekening op hun site en het bedrag wordt iedere maand automatisch afgeschreven.

Helemaal super.

Douce*D

• Amber

Hier gaat ie ook snel hoor, met glasvezel! :D

• Sandy

Alles via KPN, toen @Home ZIGGO werd, ZIGGO snel weggedaan…..wat een slechte boel is dat geworden zeg….