Telefoon via internetprovider

• Amber

Wie heeft er telefoon via de internetprovider?

We hebben het sinds vandaag.

Al één nadeel ontdekt:

Het geluid is zachter, en dat is voor ons een probleempje,

omdat onze oma heel erg doof is…

Meer mensen met ervaring?

x Amber

• Danjel

Ik bel met Ziggo, mijn I-net provider. Ik heb er (nog) geen problemen mee gehad.

• decency

Wij hebben wel telefoon via de kabel bij … zucht …. ziggo! Binnen enkele weken krijgen wij glasvezel en dan knallen we die hele ziggo de deur uit! Heel vaak hebben wij traag of geen internet, soms hebben wij gewoon geen telefoon. Ziggo is zo onstabiel dat ik er helemaal ziggo van word!

• Desiree2

ja ook ik heb telefoon via UPC en werkt perfect niks geen problemen

• Desiree2

glasvezel? krijgen jullie die gratis ? ik lees dat glasvezel wanneer je het zelf moet betalen nogal aan de prijs is, zeg maar gerust duur tenminste hier in het Amsterdamse

• Iso

Ook hier Ziggo voor tv, internet en telefonie en geen problemen.

Iso

• Beheerder

Geen kabel internet of telefonie. Wij doen het nog altijd met KPN en Hetnet :D

• decency

wordt gratis aangelegd tot in de meterkast, je kunt het zelf aansluiten of aan laten sluiten. Het is mij die 150 euro wel waard dat een mannetje de kruipruimte in duikt om de boel aan te sluiten want de meterkast zit bij de voordeur en de tv/internet aansluiting zit aan de achterkant van het huis, dan is alles weer toppie-joppie voor elkaar (hoop ik). Zo ziggo ben ik van dat hele ziggo.

• decency

KPN is zo duur in de maandelijke abonnementsgeld, die kosten ben je kwijt als je via de kabel gaat bellen, daarbij kun je ook een vast pakket nemen (ik dacht 15 euro) onbeperkt bellen naar vaste nummers. Bij KPN heb je maandelijkse kosten en je telefoon tikken.

• Beheerder

Dat weet ik maar hier zijn we er nog niet uit welke andere provider we willen nemen daar ziggo tig klachten heeft ( heb ex collega's daar werken) UPC ken ik wel heb daar zelf gewerkt en had geen problemen met hun in Noord Limburg. maar hier in het zuiden zijn ze nog niet aanwezig als leverancier. Wel voor de helpdesk want die is gevestigd in Maastricht.

Dus alle opties zijn van harte welkom. We overwegen trouwens om telefonie eruit te gooien en alleen met mobiel te bellen.