tankstations waarschuwing

• Beheerder

Het gebeurd weer met regelmaat bij de tankstations dat er iemand je benaderd met een of ander zielig verhaal. laat je niet om praten door deze mensen ( veel al gezinnen) Meestal zijn het Roemenen die dan met het verhaal komen dat hun creditcard/bankpasje etc geblokkeerd is of dat ze niet naar huis kunnen komen omdat ze geen benzine hebben, hun kind heel ziek is etc etc etc.

En ze geld van je willen lenen en je het weer terug krijg.

Want ze naaien je waar je er zelf bij staat.

Wees hard en noteer de gegevens van de auto zoals type, kleur en kenteken nr.

Liefst ook nog een goeie beschrijving van de persoon(nen) en bel dat meteen door naar de politie.

Een kennis van mij is er helaas in getrapt en zo 150 euro armer geworden.

Hoe kun je toch zo dom zijn.

• charlene

Nou die kunnen met recht naar de pomp lopen.Ik trap in zulke zielige verhalen niet .Ze kunnen bijna geen nederlands en dan ineens wel.Hier in de omtrek barst het van de roemenen en maar inbreken jongens,Op klaar lichte dag.Nee ik zou zeggen je ziet maar van mij krijg je niks .

• Dikkertje Dap

Helaas voor jou kennis, maar onbegrijpelijk dat mensen hierin trappen. Dit soort lui ruik en herken je al vanaf een afstand (ik mag het niet zeggen). Het zijn toch allemaal toevalligheden dat je net als je op een tankstation staat je geld op is, en dan plots blijkt dat je bankpas geblokkeerd is en je toevallig onderweg was naar huis. Hmmmmmm!!!!!!!!!!

Goede uitdrukking; loop naar de pomp. Maar fijn dat je er in ieder geval voor waarschuwt Adnil…..

DD

• Beheerder

Op mijn werk ook diverse meldingen hiervan gekregen om uit te kijken. Ik snap alleen niet dat in deze tijd nog altijd mensen erin trappen.

• --->zoeff<---

ik had er eergisteren een bij me taxi staan

na hij kon naar de pomp lopen eerlijk gezegt