update

• greet

ik ben nu weer zo erg met bijten heb open vingers.

dat komt we zijn met de verhuizing van het bedrijf in de weer en ja dan maak ik me altijd nerveus.

het is ook nerveus gedrag bijt ik niet dan kan ik nl ook niet stil zitten.

dus een echt neuroot.

groetjes greet

• Beheerder

IPV bijten moet je gaan knabbelen en dan niet aan je vingers maar aan worteltjes, paprika, radijsjes etc.

• decency

of eh… tandenstokers :) Ik heb ze nog wel in de buurt maar niet meer zo nodig als in het begin.

• Dikkertje Dap

Dag naamgenoot,

Volhouden hoor! Decency en ik zijn echt goed bezig. Al na 2 weken heb je resultaat, dat moet lukken toch? Gelijk beginnen met verharder, je nagelriemen naar beneden duwen, dat geeft een langer gezicht.

Mijn vriend, die ik sinds anderhalve week weer zag, was helemaal verbaasd vanmorgen. Heeeeee, ik voel nagels over mijn rug???????? hahahaha.

Heb mijn handen vandaag heerlijk in het zonnetje gelegd, het schijnt dat de zon zon goed is voor je nagels, of begin ik in fabeltjes te geloven hihihi.

In ieder geval, decency en ik trekken elkaar er fantastisch doorheen (nog bedankt trouwens).

Liefs DD

• Beheerder

Een oliebadje geven is ook niet verkeerd en met regelmaat handcreme gebruiken

Toen ik daar ooit mee begon lakte ik mijn nagels licht roze omdat ze dan zo leuk uitzien blijf je er ook vanaf. :D

• jolanda v

gelukkig gaat het goed,ik krijg al randjes :D:D

ik ben apetrots,en dan laat je het aan iemand zien en die kijkt dan zo van ???????huh nagels?? hahahaha ach nou ja als ik er maar blij mee ben.;)