tips... hellup?

• Dikkertje Dap

Heb op dit moment een zware kou te pakken. Echter deze zit heel diep van binnen (tsja klinkt raar). De neuswegen zijn wel gewoon vrij echter ben stok- en stokdoof aan beide oren en heb vreselijke keel en oorpijn. Neusspray geprobeerd , oordruppels geprobeerd, werkelijk niets helpt. Begin me nu een beetje zorgen te maken…. Iemand tips? Wordt gek van die doofheid, ben er ook duizelig van…..

DD

• decency

Heb ik ook gehad….wat een ramp heeft een lange tijd geduurd, tv een heel stuk harder tot ergernis van de rest van de fam. Stomen, aspirine slikken is wat ik geprobeerd heb, oorzalfjes e.d. hielpen niets, ik heb er ruim 2 weken mee gelopen. Vreselijk!

• Dikkertje Dap

Het is zo erg dat ik me nergens op kan concentreren, zelfs de tv is al teveel. En dan ga ik weer piekeren dat ik iets ergs heb (zucht)…. Belde om 11.35 uur de huisarts, tsja 5 minuten te laat voor het telefonisch spreekuur, probeert u het morgen nog maar weer een keer pfffffffffff. Het half uur dat ze telefonisch spreekuur hebben zijn ze continu in gesprek.

Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf weer overgaat, ben nogal snel in paniek als ik iets lichamelijks mankeer.

• decency

ff langs je huis apotheek, zij kunnen je ook vaak de juiste info geven.

• Dikkertje Dap

Dank je wel ennuh off topic: nog steeds niet gebeten????

• charlene

OOOOOO dit herken ik ben een tijdje geleden ook soort van verkouden geweest en me oren zaten dicht en dan je tv op standje 14 anders hoor je het niet.Dokter geweest en er is niks aan te doen uitspuiten had geen zin want er zat niks.Maar je ben er mooi klaar mee.Dus aan je oren moet je gewoon afwachten en verkoudheid zijn middeltjes zat neem een uitgeperste citroen met heet water en opdrinken en meteen onder de wol.Ga je lekker zweten ik knap dar altijd wel van op.Of het klinkt smerig maar geklutse eieren met cognac op drinken .Was vroeger een kraamvrouwen drankje .Wil ook helpen of stomen met menthol.Succes en beterschap.

• Desiree2

gewoon lekker uitzieken het duurt 2 weken met de huisarts en 14 dagen zonder de raad van de huisarts;-) mocht het na die tijd nog niet over zijn raadpleeg dan weer je huisarts, beterschap gewenst door Desiree2 voormalig doktersassistente

• Douce

't Klinkt als een allergie. Er zijn al een paar mogelijkheden momenteel en de harde wind werkt mee. Beclometason (neusspray) is een uitstekend middel om dit soort klachen het hoofd te bieden.

Gr. Douce

• Dikkertje Dap

Dank je wel Dees, maar ik voel me niet ziek. Merk wel dat ik een kou in mijn hoofd heb ( klinkt zo stom)…. Alle luchtwegen zijn open, heb ook mijn smaak nog, dus voor de rest voel ik mij prima.

• Nel

Heb al al bijna twee weken last van ….maar ga vanzelf over werd tegen mijn gezegt.