Klinkt niet raar hoor Decency, wat je zegt.
Als je bij voorbaat al gaat lopen piekeren dat het niet gaat lukken, dan lukt het ook niet. Ik heb dat meestal als ik een vroege dienst heb. Dan moet ik supervroeg op, ga bijtijds naar bed en lig al te draaien van ….. ik moet NU slapen anders kom ik slaaptekort. Nou dat gaat dus niet werken!!!!
Helaas herken ik mijzelf ook in het onrustige slapen. Een van de redenen dat mijn vriend en ik apart slapen. Ik praat, ik knars, ik draai en inderdaad, gebroken wakker worden!!!!!
Melatonine, is idd het stofje dat we gebruiken om te slapen. Als je geen medi wilt nemen, wat begrijpelijk is, dan houdt het op. Dan moet je het doen met de huis- tuin en keukentips. Ik vraag mij echter af waar die grote aversie tegen medicijnen vandaan komt. Ik heb zelf een gebrek aan serotonine. Ik vul dit dus aan met medicijnen van de dokter (1 tablet per dag) en voel me er prima bij. Het is jammer als je lichaam zelf een stofje niet aanmaakt, maar als je dat kunt aanvullen en je voelt er beter door, tsjaaaaa waarom niet????