Zwaar weekend/week......

• LySan

Ik snap het volkomen!

Hier nog een avond- nachtmens.

En de ellende erbij dat als ik eenmaal op bed lig dat ik dan nog niet in slaap val…

Resultaat: vaak moe overdag… :(

• Paul

nee, nog niet buiten, er staat nog te weinig gras, en tis nu wel erg wisselvallig, en daar houden koeien niet zo erg van.

• charlene

Ben ook een nachtbraken maar ik heb er totaal geen moeite mee.Een uur korter slapen je hebt het ook vaak als je naar turlijek of griekenland ga de klok een uur terug daar in die landen.Ook geen probleem mee .Maar gaat die terug denk ik heerlijk een uur langer blijven liggen.En als je tot 12 uur in de nacht moet werken is het wel 11 uur pas of moet je dan tot 1 uur werken.

• Sandy

Oh gelukkig. Ben niet de enige die totaal geen last heeft van klok verzetten. Ik vind het dus heerlijk, uur langer licht…al ziet het er nog niet zo uit, de zomer is nu echt in aantocht.

En daar heb ik geen last van;-)

San

• Marjorie

Fijn dat ze nog niet in de wei lopen :)

• Annelies 47

Van de week stond in de krant, dat het zelfs gezondheidsklachten kan geven !

Bij iedereen werkt de biologische klok nl anders

• nicole

Ik ook niet en kan me ook niet voorstellen dat je van een uurtje verschil van de rel kan zijn. Ik ga weer net als jij genieten van de lange lichte avonden, het luidt toch weer de tijd in dat we de goede richting van het jaar in gaan …………… de zomer