Zwaar weekend/week......

• Paul

Dit weekend gaat de klok weer een uur vooruit.

Dat wordt weer afzien, ik kan er heel slecht tegen.

Ben meer een avondmens.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3551225/__Katterige_week_komt_er_aan__.html

• Dikkertje Dap

Oh jeetje, het is mijn werkweekend!!!!!!!!

• Angelique

Ik heb er ook altijd best veel last van, maar het helpt wel wanneer je gewoon gelijk het nieuwe ritme op pakt. Dus niet overdag gaan slapen of 's avonds eerder naar bed.

• --->zoeff<---

ow bah net in mij werk weekend .. gelukkig wel late dienst

• Beheerder

Maar dan werk je toch infeite een uur langer door?

• --->zoeff<---

nope wand ik werk tot 00.00 :D

• Paul

nee, volgens mij een uur korter, want de klok gaat vooruit.

• Petracs

Zijn jullie echt van de rel van een uurtje tijdsverschil? Gaan jullie altijd precies dezelfde tijd naar bed, nooit eens eerder of later?

Het is voor mij zo moeilijk voor te stellen, want ik heb zelfs geen jetlag als ik naar het andere eind van de wereld vlieg. Ik pas me aan aan de tijdzone die daar op dat moment heerst, slaap een nachtje flink door en de volgende ochtend ben ik er helemaal klaar voor!

• Dikkertje Dap

Helemaal goed….. ook als je in de regel moet overwerken??? Wat in mijn geval nogal eens voorkomt.! En dan hebben we het niet over vakantie die een jetlag veroorzaakt, heerlijk vakantie hoor!!!!!!

• Marjorie

Hier nog een avondmens…

Ik hoorde op Radio Noord dat avondmensen er meer last van hebben dan ochtendmensen. Ik heb er zeker twee weken last van. Weg met zomer- en wintertijd :)

Off Topic: lopen jouw koeien alweer buiten? Hier (Drenthe) al een kleine week en het lijkt me nogal frisjes voor ze.