Jade Goody overleden

• Swartdam

http://www.nu.nl/achterklap/1936636/realityster-jade-goody-overleden.html

Mijn mening over haar is dubbel . Al die tijd heb ik zo mijn twijfels over haar gehad . De aandacht van de pers en haar “verslaving ” om die aandacht , ook nadat ze ernstig ziek werd of juist vooral nadat ze ernstig ziek werd .

Aan de andere kant had ze wel lef .

Al die meningen over haar dat de ethiek ver te zoeken was , terwijl er meer dan genoeg reality soaps te zien zijn .

Ze is overleden . Ik hoop echt dat haar twee zoontjes haar actie,s op de juiste manier kunnen zien … later als ze groot zijn , gr Bernadette

• decency

Ik ben blij en opgelucht, voor haar, niet voor haar kindjes. Haar man zit in de gevangenis dus voor de kinderen is het dubbel zo zwaar. Ik heb met verbazing de berichten gevolgd dat ik dacht, trek jezelf nu eens uit de media. Ze heeft haar kindjes pas verteld dat ze niet beter zou worden. Zij kreeg toen toch in het Big Brother huis te horen dat ze ziek was ofzo?

• Desiree2

ze heeft iig goed voor haar 2 zoontjes gezorgd opdat ze in het komende leven niks te kort komen, hoe zij geleefd heeft is haar zaak in mijn optiek ook haar laatste maanden, ik heb alle respect voor haar zij was zoals zij was en ik hoop dat ze haar rust nu heeft, ze is veeeeeeeeel te jong overleden.

• nicole

Nooit van gehoord

• Annelies 47

Ik houd hier niet van

Maar verder vrijheid blijheid

Zo jong te sterven is echter vreselijk

• Paul

het is altijd wel erg als er iemand dood gaat, bekend of onbekend.

Ken Jade Goody eigenlijk niet.

Als er een beroemd, of bekend iemand dood gaat, lijkt het altijd wel 10 keer zo erg te zijn, maar dat komt omdat het dan in de media is.

• Paul

tip :

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3540469/__Polen_gooien_hamers_naar_televisies__.html?p=1,1

( don`t try this at home ;-) )

• serine

nooit van haar gehoord…maar dat komt misschien omdat ik geen big brothers kijk…hou zo en zo niet van TV

• Swartdam

Big brother e.d kijk ik ook nooit naar , maar je leerde haar wel via de media kennen vandaar , gr Bernadette

• Douce

Nooit van gehoord. Dat kan ook niet anders, want naar realityprogramma's en soaps kijk ik nooit. Het summiere wat ik ervan weet is uit de krant en een enkel reclamestukje (vlak voor het nieuws) en ik meen te moeten constateren dat wat mij betreft de ranzigheid ervan afspat.

Maar ieder het zijne, we zijn niet allemaal gelijk.

Hoop voor die kinderen dat ze goed worden opgevangen.

Gr. Douce