winkels in Nederland jumbo??

• viviane

Ik hoor van mijn collega dat hij regelmatig gaat winkelen in Bergen op Zoom dat is een 50 tel km van hem en ook ongeveer van mij thuis

Hij zegt dat het in Nederland goedkoper is dan in België o.a Jumbo ook Albert Heyn enz..

Als ik ga winkelen in Breda neem ik de Aldi onderweg mee maar een andere zaak heb ik op mijn weg niet tegengekomen

Nu Breda is 65 km van bij mij. Wat me wel opvalt dat de Hema goedkoper is dan België. De folder komt tegelijk uit en ik download de Nederlandse versie

Identieke zaken o.a 1 persoon dekbedovertrek 20 euro in NL en in België hetzelfde voor 23 euro enz..

Wie kan me wat tips geven dan laat ik jullie economie draaien

24 maart ga ik met 2 vriendinnen naar Breda is daar een Jumbo in de buurt

Misschien is er iemand van jullie die daar in de buurt woont

Alvast bedankt

Viviane

• shalako

Hallo Viviane

Er is in Breda ook een jumbo,die zit op de Haagweg.

Dat is niet zover van Ikea vandaan.

Groetjes Shalako

• Beheerder

Zo is textiel goed koper in Nederland en brandstof goedkoper in Belgïe.

Wij tanken altijd in belgïe

• viviane

Is dat dichtbij de autostrade als je van België richting Breda binnenrijdt?

Ik ga al eens winkelen met mijn dochter en we rijden van de autostrade richting centrum binnen en dan rijden we ook voorbij een Aldi

Ik vermoed dat een grote zaak dicht bij de autostrade of grote laan ligt

Bedankt

Viviane

• viviane

Ja inderdaad tanken is goedkoper ik betaalde gisteren voor eurosuper benzine1.085 per liter

Textiel denk ik dat het idem is alhoewel mijn dochter een beha en string heeft gekocht in Nederland 25.95 beha en 12.95 string en in België voor hetzelfde 32.95 en 16.95

Nu de rest van merkkleding is idem bij ons in de parfumerie Ici Paris en Planet Parfum krijgt iedereen 20% korting behalve op Sheiseido, Sisley

Je zou echt folders moeten vergelijken

Je moet eens gaan kijken naar de folder Carrefour misschien kan je dat met Jumbo eens vergelijken

Doei

Viviane

• shalako

Hallo Viviane

Ik denk dat ik weet waar die Aldi is,op het Graaf Hendrik drie plein.Klopt het dat dan de Aldi aan je rechterkant is?

Maar als je naar de Jumbo wilt moet je richting Ikea,dan richting crematorium.

Voorbij het crematorium de eerste weg linksaf en dan tweehonderd meter is het aan de linkerkant.

Hoop dat het zo duidelijk is?

En als je een tom tom hebt wil ik het adres wel voor je opzoeken.

Groetjes Shalako

• viviane

Hoi Shalako bedankt voor de info. Inderdaad de Aldi is op een soort pleintje als je naar het centrum rijdt

Ik kan het met mappy opzoeken als ik het adres heb en ik kan het desnoods daar vragen.Iedereen die daar woont zal deze winkel wel kennen

Viviane

• shalako

Hallo Viviane

Ik heb het adres voor je opgezocht,hier is het:

Jumbo Haagweg

Haagweg 246

4812 xg

Breda

Sucses en veel plezier in Breda

Groetjes Shalako

• charlene

Dat is heel goed mogelijk dat draaien ze onder een france cicer.Dan kan het gebeuren de prijzen afwijken/Hebben we hier ook bij de ene a-h lever je je flessenbon in en dezelfde flessenbon kun je niet inleveren bij een ander a-h.Je zou zeggen het is dezelfde winkel dus niet.Daar zit het verschil in ook met blokker zeeman ect ect .Je merkt het ook aan de grote warenhuizen hema ook zoiets Als die onder een france cicer draaid kan die ook afwijken.

• LySan

Ik werk bij Albert Heijn, maar desondanks koop ik toch wel regelmatig wat bij Junbo… Sorry Albert!

Jumbo is al voor het 3e achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot de meest klantvriendelijkste winkel van NL. En niet helemaal ten onrechte!

In Belgie vind ik die giga-supers van Carrefour prachtig!

Een geweldig assortiment hebben die!

x Lysan