Scheiding

• Linda64

Ben na 12 jaar trouwe dienst ingeruild, wil graag in contact komen met lotgenoten. Want weet niet hoe ik dit moet verwerken.

• Dikkertje Dap

Oeps Linda, zit even te denken… Probeer het anders op het relatie prikbord. Uiteraard ben je hier meer dan welkom, maar je verhaal is te summier om erop te reageren.

DD

• Beheerder

Linda 12 jaar trouwe dienst ingeruild zeg je maar van wat. partnerschap, werkgever, vriendschap.

Aan de hand daarvan kunnen we je verwijzen of steun aan bieden.

sterkte

Linda

• Petracs

het onderwerp is ‘scheiding’ dus ik neem aan dat het ‘ingeruild door haar partner’ is.

• Linda64

12 jaar een relatie waarvan 10 jaar samengewoont en voor zijn zoon gezorgt en dat terwijl mijn twee dochters bij hun vader wonen. Bedankt u kunt gaan.

• ^^Jeannette^^

Je klinkt verbitterd en boos, heb je hulp van vrienden/familie?

• Jojo

Hoi Linda, weet precies hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde vorig jaar meegemaakt, voelde me ook flink bedonderd, maar de woede zakt langzaam weg en ik weet nu dat ik veel beter af ben zonder hem. Het duurt ff, veel sterkte.

gr. Jojo.

• serine

ja domper…

hou je nog van hem?

jeetje wilde hij je dochters er niet bij?

goh…ja….jeetje…

even slikken is dat…

flink huilen en met het servies gooien…een optie?

is er iets anders wat je kan doen?

ik ben iets makkelijker….k ga door…mijn leven zou verder gaan…

huppatee koop een leuek jurk lekker op stap met vriendinnen…nieuw huis in richten…eindelijk meer tijd voor vriendinnen…hoef het potje niet meer om 6 uur klaar te hebben staan…

hoef zijn sokken en vuile onder broeken niet meer te wassen en te luisteren naar zijn volledig on intressante onderwerpen en te doen of ik dat leuk vind :D

niet meer naar gesnurk te luisteren en het bagger wat onder zijn schoenen vandaan komt op te vegen…

niet meer hoeven te verantwoorden waarom ik weg ga en hoe laat ik thuis zal zijn…

gewoon doen wara ik zin in heb…hmmzzzzz….

heeft voordelen ook toch?

wat ik bedoel te zeggen is….zoek de voordelen hier van…kijk vooruit….blijf niet kijken naar wat je had….ga kijken wat je nog uit je leven halen kan…die nu weer voor je open ligt.

waar een deur achter je sluit….staan velen deuren voor je klaar om geopend te worden.

een jarenlange relatie is niet zaligmakend…er is meer te doen in het leven…

je hebt waarschijnlijk ook nog heel veel onbenutte talenten die je nu niet hebt gebruikt. en nu kunt gaan ontdekken en ontwikkelen..

en als je er heel erg behoefte aan heb,….ga je even flink huilen en praten bij een therapeut….maar blijf er voor je eigen geluk niet te lang in hangen….GA DOOR.

geluk is een keuze…dus maak die ook…

laat niet je wereld aan diggelen vallen en je geluk van hem af hangen.

neem het heft in eigen hand.

heel veel geluk en liefde voor jou.

kijk in de spiegel en zeg tegen jezelf…

ik ben een mooi mens…en dit is zijn verlies…ik heb gegeven en gegeven…en nu is het tijd voor mij om te nemen..en te kiezen voor mijzelf want ik ben het waard.

en het liefste zeg je dat iedere dag.

op een dag weet je zelf ook dat dat zo is….en is hij niet meer dan een herinnering uit het verleden ;)