trauma

• Desiree2

bij het zien van Pauw en Witteman waar een klein meisje op de schoot van haar vader die haar in een zeer confronterende houding in de tang had door een andere man zonder verdoving werd besneden en dat arme kind het uitgilde van de pijn werd ik bijna onwel en heb er niet van kunnen slapen dat dergelijke dingen nogsteeds gaande zijn ik zag het gezicht van dat kind steeds voor me ik heb er een klein trauma van over gehouden laat staan wat dat kind er aan over houd, ik voel me machteloos in deze in mijn brein heb ik beide mannen eerst vreselijk geschopt en geslagen en wilde ze vermoorden, een vrouw riep nog tegen het kind dat het een schande was dat ze zo schreeuwde….. need i say more????

ik moest dit even kwijt

• greet

ik heb het niet gezien gelukkig denk ik na jou bericht.

ik weet dat het nog steeds gebeurd en ook niet altijd onder de meest hygienische omstandigheden.

lees het boek mijn woestijn maar eens.

ik begrijp niet dat het nog steeds gebeurd en hoe een meisje haar leven lang verminkt word en ook pijn heeft.

ik begrijp wel dat je er niet van hebt kunnen slapen zulke dingen grijpen je erg aan zeker als jezelf ook kids hebt.

groetjes greet

• Annelies 47

dan kijk ik niet naar de herhaling

vreselijk

• Beheerder

Nee heb niet gekeken en maar goed ook want ik had zo die tv in willen duiken om de aandoenenr naar zijn keel te grijpen

• Douce

Gelukkig niet gezien, maar de realiteit IS er helaas…of ik nu kijk of niet.

Gr. Douce

• Annelies 47

Precies

• serine

mijn god :(

• anna.m

Desiree ,ik zat net te zappen en op dat moment zag ik net dat kleine meisje met de benen omhoog ,ik wist niet hoe gauw ik moest doorzappen wat ook aan dat klein stukje beeld ,had ik al genoeg ,bbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr echt traumatisch !

• Dikkertje Dap

Dees,

Dit soort dingen zijn vreselijk echt verschrikkelijk en ik ben blij dat ik dit niet heb gezien. Helaas, helaas kunnen we onze ogen niet sluiten voor dit soort verschrikkingen, en het gebeurt, iedere dag, iedere minuut over de hele wereld.

Jij hebt het nu over besnijdenis, wat dacht je van minderjarige meisjes die in de sexindustrie zitten, kinderen die geslagen worden, misbruikt, verkracht noem maar op. Het zijn dingen die we dagelijks lezen, het zien met eigen ogen is een ander verhaal. Het confronteert ons weer met het feit dat mensen beesten zijn…..

En dat is nog een belediging naar de dierenwereld toe ook.!!!!!!

Helaas ben ik zelf laatst geconfronteert met een meiske dat zeer zwaar en ernstig sexueel misbruikt was. Ik heb hier ook aantal nachten van wakker gelegen, inmiddels heeft het een plekje, maar wat ik gezien en gehoord heb dat vergeet ik nooit meer.

Ik hoop dat je de slaap weer snel zult hervatten.

Liefs DD

• nicole

Godzijdank heb ik dit niet gezien, wat afschuwelijk en ik begrijp dat je woedend bent en er helemaal akelig van bent geworden.