Als of het drama niet groot genoeg is

• Tries

Meisje van 9 jaar die een abortus laat doen omdat ze verkracht is door der vader

en dan wil de kerk haar en haar moeder ook nog gaan vervolgen voor moord

Ik ben geen voorstander van abortus maar sorry hoor… Geen woorden voor

• decency

Het is te belachelijk voor woorden, dat kind is 9 jaar en sinds haar 6e al sexueelmisbruikt. Dit kind moet met speelgoed spelen en niet zwanger raken. Dit kind is nog niet ontwikkeld genoeg om kinderen op de wereld te zetten. In hun land is het toegestaan om bij verkrachting, abortus te laten plegen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3394805/__Toch_abortus_bij_9-jarige__.html?p=30,2

• Desiree2

toen ik het las was ik sprakeloos en ben dat nog , ik begrijp lieden die er zo over denken ECHT NIET

• greet

vreselijk hier word je toch misselijk van.

9 jaar en dan zulke vreselijke dingen meemaken dan ben je toch je hele leven getekend.

en die vader ik zal maar niet zeggen wat ze evt met hem moeten doen.

groetjes greet

• serine

de kerk kan aanklagen wat ze willen…dit winnen ze nooit…

sex met kinderen is daar gewoon verboden…en abortus bij verkrachting mag van de staat …dus…..

bovendien ze is 9 brazillie is een raar land….maar in dit soort zaken zijn ze scherp hoor.

• Dikkertje Dap

Hier wordt ik alleen maar heel erg verdrietig van en realiseer me dan weer dat mensen beesten kunnen zijn!!! Wat een wereld………

• Rebecca

Die vader mag van mij gecastreerd worden…

En die kerk?…

nee weet je wat?.. ik zeg maar niks..

• Sandy

:-(

Ik ben geen voorstander van abortus….van een ongewenst kind ben ik een nog mindere voorstander.

San

• truus

my God,moet weer terugdenken aan die vreselijke man in Oostenrijk,die horor-opa.Zo`n gebeurtenis is altijd afschuwelijk,ongeacht wat de kerk vindt.

• Tries

Precies Sandy, ik ben er ook zeker geen voorstander van, dit meisje 9 jaar waarvan het lichaam totaal nog niet rijp is voor een zwangerschap laat staan een tweeling.. dan de geestelijke schade meisje al van af haar 6de misbruikt ook nog zwanger en nog niet te spreken wat dit zal doen als ze straks volwassen is…

En dan nog even er boven op de kerk die haar en der moeder dan ook nog openlijk voor moordenaars uit maken……. Sorry hoor ooh jaaa was dat gods wil????!!!!!!

GRRRRRRRR

Tries