Lekker belangrijk zeg

• Sandy

Vind ik wel. Conservatief, echt Amerikaans. Met een enorme plastic kijk. Ben het helemaal met Serine eens, schande dat ze schande durven te spreken over een vrouw die er netjes en fatsoenlijk uitziet.

San

• Sandy

Nou Paul, is dat probleem ook weer opgelost voor je…geen dure blauwe driehoejes meer;-)

(Vind deze link ertussen slaan als een l ul op een drumstel:?)

• Douce

Ik wil economie, oorlogsvoering etc. niet vergelijken met blote armen…………..eventueeel wel met hypocrisie………………:D

Blijft dat ik het een topvrouw vind.

Gr. Douce

• Swartdam

Ach Sandy ,

Je moet het wat ruim zien .

Als enige man op deze pagina mag hij wel af en toe wat stouts neer zetten , groetjes Bernadette

• anna.m

In ieder geval is er voor een mouwloos jurkje minder stof nodig!9scheelt weer in de knip!

• Tries

Pfff Als ze dat al schandalig vinden…….

Wat kunnen sommige toch verschikkelijk ……………

Tries

• viviane

Ik vind dat de first lady er netjes bijloopt ook als zijn er geen mouwtjes aan haar kleedje

Waar ze in Amerika allemaal van wakker liggen

Ze zouden beter wakker liggen van het geweld en de oorlog die ze voeren dan een beetje bloot

Blote borsten kan niet maar met wapens rondlopen kan dan wel

Hypocriet Amerika

Viviane

• Swartdam

Het is makkelijker om je druk te maken over blote armen van de first lady dan je te buigen over nationale en internationale problemen . Sommige mensen kunnen de waarheid niet aan en sommige kranten al helemaal niet dus vullen ze hun pagina,s met dit soort bagger , gr Bernadette

• Beheerder

Amerikanen denken nu eenmaal erg bekrompen.

• serine

dus peren hebben wel degelijk te maken met appels als je het zo bekijkt :D:D :)