Iemand ideeen voor 40 jarig huwelijksfeest?

• Esther

Hoi,

Ben meer een meelezer maar heb even een vraagje.

Mijn ouders zijn van de zomer 40 jaar getrouwd en willen een feest geven voor de familie en een paar kennisen.

Nou wil ik wat leuks bedenken om ze te geven maar weet niet wat.

Een leuk (maar niet al te duur cadeau) of mischien een leuke foto van ons als dat teminste niet al te duur word.

Ze houden van fietsen wintersport en wandelen.

Iemand nog leuke en betaalbare iedeen?

Groetjes van Esther

• decency

Wij kregen van alle gasten op onze bruiloft een blik eten, zonder etiket, er kon van alles inzitten van kattenvoer tot bruine bonen. Hoe meer mensen je krijgt hoe grote je voorraad wordt, wij hebben op zondag de kinderen blikken laten pakken voor het eten en zo werd de zondag een verrassingsdag, de blikken kattenvoer die er tussen zaten ontdekte we bij het open maken en die gingen naar de buurkatten.

• Lana

Leuk idee, dat van die blikken zonder etiket.

Wij hadden voor onze ouders destijds aan al onze familie en kennissen gevraagd een A-viertje te maken met foto's en herinneringen. Misschien al een beetje afgezaagd?

Wat denk je van een mooi boek over Nederland met fiets- en wandelroutes? Er zijn er diverse te koop.

Of een moderne rugzak, die kunnen ze bij het wandelen en fietsen gebruiken.

Een goeie thermoskan?

• Beheerder

Wij hebben met de familie een familie blad die bij speciale gelegenheden uit gegeven wordt. zoals een huwelijk, jubileum etc.

Wat je kan doen is iedereen die komt aanschrijven om een stukje te schrijven, over vroeger of nu of iets leuks maken dat in een plakboek kan etc en dat inbundelen. Hebben ze dan ook meten een mooie herinnering aan die dag.

• Annelies 47

Bij mijn schoonouders, een boekwerk gemaakt, waar de kinderen en kleinkinderen wat voor maakten

En daarbij als kado, een reis gegeven

• Esther

Leuke ideen allemaal, denk alleen dat dat met die blikken niks word gezien ze bijna niks uit blik eten die eten vooral veel vers.

Met die a4tjes is wel een leuk idee en persoonlijk ook.

Ga het er zeker is met mijn man en mijn zus over hebben.

Bedankt.

• decency

Misschien een idee om foto's uit het verleden te maken, plekken waar ze elkaar hebben leren kennen, waar ze woonde, waar ze op school zaten ofzo.

En die blikken, tja dat is dan geen optie.