• serine

ik kan mij hier helemaal in vinden :)

• Rebecca

Nou als mij iets overkomt wat gewoon heel vervelend is, dan hoeven mensen niet met opbeurende onzin te komen.

Sla gewoon een arm om me heen, huil een potje met me mee en wees het met me eens dat het gewoon k.ut is!

Van die opbeurende onzin die nergens op slaat word ik echt niet vrolijker dan. Integendeel zelfs. ;-)

• Sandy

Mee eens!!!!!!

En weet je…..zelfs zo'n uitspraak kan zeer doen…..soms kun je beter je mond houden…als er iets vreselijks is gebeurt bij een ander…dan ga ik niet zeggen-> ben blij dat al die shit over je heen is gekomen…….

San

• Rebecca

juist…

of: “wees er maar dankbaar voor, want je komt er vast sterker uit…”

blech..

dacht het niet.

• nicole

Psies, daar ben ik het helemaal mee eens

• Desiree2

maar volgens mij is het ook de bedoeling om te leren van zaken die je overkomen, ik noem ze wel, Levenslessen en daar heb ik er al te veel voor mijn smaak achter de kiezen :-)

• Sandy

Wat moet je leren bij het verlies van je kind? Wat moet je leren als mishandeld wordt door degene waar je ooit veel van hield? Wat moet er geleerd worden als je hele dorp door een vloedgolf weggespoelt wordt….

dingen des levens….maar of het allemaal leerzame lessen zijn…ik twijfel daar nog elke dag aan….

San

• Swartdam

Schuif mijn portie maar aan de kant , gr Bernadette

• truus

zit filosofie in,dat is heerlijk,hoef niks van te leren,but it makes stronger in my mind and soul.

• Dikkertje Dap

Ieder afscheid is de geboorte van een herinnering.!!!!!

eentje die mij altijd bijblijft en die ik heel erg mooi vindt.