Citaat van de maandag

• Petracs

om maar in Pauls traditie verder te gaan.. ;-)

' The difference between men and boys is the price of their toys'

• truus

ken een buurman die nog cadeaus accepteerd van de moeder(met alle respekt).Ik heb dan over een auto, plasma tv,laptop enz.Zijn vrouw is daar niet zo blij mee,want dan heeft de moeder een soort macht over hun.Mijn mening daarover is absoluut nee,zijn gezin staat zwak daardoor.Wat vind je hiervan?

• Lana

Zolang de geschenken voor het hele gezin zijn bedoeld is er niets mis mee. Een beetje overdreven reactie van de vrouw.

• Sandy

Zoals je het er neer zet vind ik het overtrokken. Maar die vrouw zal daar wel haar rede voor hebben. Misschien dat schoonmama nu vindt dat ze op elk moment van de dag binnen kan wandelen, of dat ze verplicht zijn haar met alle feestdagen uit de nodigen, of dat ze wel een jaar lang moeten aanhoren dat ze zo'n duur cadeau hebben gekregen…etc etc….

San

• truus

precies,dat was het geval!Op eengegeven moment kijkt ze nu met wat argusblikken van wat de schoonmoeder geeft.Vindt dat ze erover moeten praten.

• Paul

volgens mij hebben vrouwen ook welleens toys ;-)

• Sandy

Wel eens???

Kasten vol Paul, kasten vol….

• Paul

kijk, dat zal bij iedere vrouw weer anders zijn denk ik, maar zoveel weet ik er ook niet van.

• serine

mwuah…mijn auto's zijn groter dan de zijn :D;)