en bovendien….waren ze nooit ziek…ze hebben haast nooit de griep of verkouden en dat soort weestands problemen…
mijn schoonzus heeft heel lang borstvoeding gegeven…goed van haar dat ze dat 8 maanden vol hield…ja was voor de weerstand…hmmmm ik zag dat kind voordurend met een snot neus lopen …en is 2 keer zo vaak ziek dan andere kinderen om mij heen waarvan ik niet weet of die nou wel of geen borst voeding hebben gehad…
haar 2 e gaat iets beter …
maar dan nog denk ik dan dat het geen bal uit maakt of je nou wel of geen borstvoeding geeft…(als het gaat om de weerstand..)
ik zie nou niet echt zichtbare gezondere kinderen door borstvoeding…
en dat kan ook haast niet he…tegenwoordig is de flesvoeding zo goed..
het leverd alleen een probleem als je kind een koemelk allergie heeft.
het idee dat borstvoeding het beste is en flesvoeding maar niks…ben ik door naar mijn eigen kinderen door nood vanzelf van af gestapt…domweg omdat ze kern gezond zijn en haast nooit ziek zijn
er heerst nu weer een griep golf…het heeft ons huis gepasseerd..waar mijn vriendin nu dood ziek ligt…waren ze hier aan de diaree en even niet zo lekker..maar geen koorts en spugen en plat op bed…
en dit is niet de eerste keer,dat een griep op deze wijze lang ons huis gaat…
ik pretendeer hier niet dat je fles voeding moet geven hoor…dat absoluut niet…
dat moet ieder voor zich weten…
maar wil hier wel mee zeggen…dat mensen die niet van flesvoeding houden ..of het niet zo goed vinden…dat dat eigenlijk alleen maar gebasseerd is op wat men heeft geleerd,omdat dat zo word verteld.
ik heb heel lang een schuld gevoel gehad omdat ik ze zelf niet kon voeden…want borst voeding is immers toch het beste?
je kinderen zouden minder weerstand op bouwen als je fles geeft…
nou bij deze kan ik vertellen uit ervaring dat dat larie is.
niet mijn kinderen in ieder geval. en of dat nou gebonden is aan de voeding of niet…dat weet ik niet…maar ze mankeren nagenoeg nooit wat.