Zeer jonge ouders en dat in een tijd dat het niet meer nodig is...

• Esther

Hoi,

Mijn naam is Esther en lees hier regelmatig mee.

Wat vinden jullie hiervan dan?

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3244193/__13-Jarige_vader_dolblij__met_baby__.html?p=3,1

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

Hoop dat de linken werken anders even copieren en plakken.

Het zijn zelf nog kinderen en krijg er de kriebels van gezien ze er zelf nog niet veel van weten.

Gelukkig dat ze hulp krijgen maar voor hoelang zal dat goed gaan?

• Beate

Het is inderdaad schokkend en sneu, maar er wordt wel, mede door de grootouders, goed voor de baby gezorgd. Persoonlijk vind ik dit beter dan een (gedwongen) abortus.

• Swartdam

Mee eens !!!!!

Hier in de omgeving kreeg krap een jaar geleden een echtpaar met verstandelijke beperkingen een kindje .

De baby was zeer gewenst , ook door de familie . Er werd volop medewerking beloofd aan de opvoeding van de kleine .

De moeder beviel in het ziekenhuis , de kleine moest nog een nachtje blijven en toen ouders en grootouders de volgende dag het kindje op wilde halen had de kinderbescherming de baby al meegenomen en is het ondergebracht in een pleeggezin . Ouders en grootouders kunnen niets beginnen .

Dit echtpaar word geen kindje gegund , iedereen spreekt er schande van . De arm van de kinderbescherming is machtig, gr Bernadette

• jopie

Ik hoorde volgens mij, daar van de week wat over op de radio, ik vond dat een erg triest verhaal.

Joke

• Angelique

13 Is wel enorm jong….

Nu maar hopen dat het kind gewenst blijft en niet afgedankt wordt als de nieuwigheid eraf is :(

Verder vind ik de geschikte leeftijd om vader/moeder te worden, heel erg persoonsgebonden. Sommige mensen zijn er op hun 35e nog niet eens aan toe….

• Dikkertje Dap

He Swartdam,

Is dat onlangs niet op tv in het nieuws geweest ? Vond het zo enorm sneu voor de papa en mama. Hadden hun kersverse baby nog niet eens gezien.

Die mensen stonden er zo enorm verloren bij. De arm van de Kinderbescherming is machtig, behalve daar waar het daadwerkelijk nodig is!!!!!!

DD

• Marjorie

"Zeer jonge ouders en dat in een tijd dat het niet meer nodig is…'

Was er ooit een tijd ‘nodig’ dat jongetjes op hun twaalfde jaar een kind verwekten?

Nu moet ik eerlijk zeggen dat mams (in mijn ogen) tamelijk onaantrekkelijk is maar misschien denkt een 12-jarig joch er anders over.

• Dikkertje Dap

Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik het eens ben met het topic van Swartdam over de verstandelijk gehandicapten.

Maar niet met het feit dat een jongen van 12 vader wordt!

Een jongen van 12 die vader wordt, NEE, dat moeten we niet willen denk ik. Ondanks alle steun en noem maar op. Volgens mij hoort een jongen van 12 gewoon nog met play mobill te spelen, bij wijze van spreken! En dan nog een ander feit; 12 jaar en geslachtsgemeenschap. Misschien ben ik niet van deze tijd hoor, maar ook dat vindt ik niet gezond. En dan kunnen we met zijn alle roepen dat het tegenwoordige tijd is, als dat zo is, dan is er dus iets vreselijk mis met de moraal van sexualiteit en onze samenleving.!

DD

• serine

ik zou toch eerst eens om een vaderschapstest zeuren…

zeker weten dat dat wel mijn kleinkind is.

• serine

de foto's gezien…

ze stralen van geluk die kersverse ouders..*ahum