Mey lingerie!

• anna.m

Ik heb de lingerie op een modeshow gezien ! echt te gek

Mooie lange dames met ook nog eens enorme hakken en dan ook nog een enorme haartooi en dan in de lingerie van Marlies !.

Ik voelde me met mijn 1.75 een kabouter vergeleken bij die meiden ( ze leken wel meer dan 2 meter )

Maaaaaaaaaaaar een bh aatje mag je zeker wel €100, voor neertellen .

• anna.m

knapt te snel.

• anna.m

Bilnaad controle!

• Paul

Nou, ik zie wel wat in een carière switch . Controleur lijkt me wel wat :D

• inba

Het merk Sapph is zeker zo mooi als Marlies Dekkers en aanzienlijk goedkoper. ;)

• Douce

Vertel vertel, ik sta helemaal open (nou ja, niet letterlijk) voor informatie?:D

Long time no see? Of lees ik niet alles Inba?

Gr. Douce

• Dikkertje Dap

Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen hihihi. Ik werk met heel veel verschillende mensen en van de meesten wil ik niet weten wat ze dragen, en hoe ze eruit zien. Sterker nog, sommigen ruiken zo sterk dat de geur in mijn “uniform” gaat zitten. Dus denk maar goed na voordat je gaat solliciteren als controleur….. LOL.

• inba

Hi Douce, ja 't is alweer een tijdje geleden. :)

http://www.bizz.nl/2578-lingerieoorlog-ronde-2-sapph-komt-zo-dichtbij-dat-doet-pijn.html

Sapph is de grote concurrent van Marlies. De prijzen van de bh's zijn ca 25 - 30 eu, de slipjes ca 10 - 12. Leuke prijzen voor leuke lingerie.

Hier (A'dam) is Sapph bij V&D te koop.

• nicole

Heb ik ook gezien en het is prachtig spul voor een leuke prijs. In de uitverkoop ben je nog geen 25 euro kwijt voor een setje van string en bh bij V&D. Ze hadden helaas mijn maat niet meer maar anders had ik een setje aangeschaft.

• nicole

Het is een kwestie van wennen Douce, als ik nu onder een bepaalde broek een slip moet dragen omdat anders de bilnaad niet lekker zit heb ik het idee dat wanneer ik een string draag me toch prettiger voel. Je moet ze ook niet tot je middel optrekken ……………. dan ga je van die rode striemen in je bilnaad krijgen hahahaha