Gaat snel.....

• Dikkertje Dap

Weer een jaar voorbij.

Wat gaat de tijd snel!!! Jarig geweest en het lijkt wel hoe ouder je wordt hoe sneller te tijd gaat.

Zo zie ik mijzelf nog lopen toen ik 8 was met handschoentjes en een jas die ik kreeg, oftewel wandjes, die dingetjes met die touwtjes die vastzaten, en ik weet nog hoe stoer ik mij voelde. Kan me de jas nog zo voor de geest halen en ik liep rond te stappen als de meest volwassen dame van de wereld. Ik was “8” jaar!!!!

En nu…. 39…… nog piepjong ik weet het, maar wat gaat de tijd snel.

Ik weet nog dat er altijd werd gezegd; meid, je zal je schooltijd over willen doen. Je zult er met plezier op terugkijken, en tsja….. hoe raar ook, dat is ook zo!!!!

En weer op naar het volgende jaar, een mooi rond getal “40”……..

DD

• Esther

Hoi

De tijd gaat zeker snel voordat je het weet is er zo weer een jaar voorbij.

Maar toch zou ik mijn jeugd niet over willen doen om verschillende redenen.

De leuke dingen wel maar de minder leuke niet en mijn schoolperiode absoluut niet maar dat komt omdat ik veel gepest ben.

Groetjes Esther

• Desiree2

jheeeeeeeeeey moos, alsnog van harte meid, op die leeftijd voelde ik dat ik echt nergens bij hoorde, niet bij de 20 en dertigers maar zeker ook niet bij de 40 50 en zestigers, ik voelde me dolende

• viviane

Hoi

Ik hoor mijn vader ook nog vertellen als je kind bent dat het snel gaat. Maar voor een kind is dat gevoel anders. Je wil volwassen worden omdat het dan lijkt dat alle deuren opengaan. Je bent je eigenbaas denk je. De keerzijde van de medaille is dat je verantwoordelijkheden hebt en daar denk je aan als kind. Inderdaad als ik kijk naar mijn twee kinderen bijna 21 jaar en 26 jaar dan denk ik waar zijn die jaren.

Wachten tot je kindje geboren wordt dat duurde ook zo lang het verlangen naar

Je staat wel even stil als je 40 jaar wordt en met 50 jaar ook maar dat waait snel over

Viviane

• Paul

Volgens dit artikel ( wat we waarschijnlijk weer met een kor eeh heel pak zout moeten nemen :D ) wordt er na het veertigste levensjaar wat afgesext.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/3216262/__Wordt_seks_beter_met_de_jaren___.html

• Beate

Paul, wat mij betreft mag je het zout weglaten. Klopt helemaal!

• Paul

oh, nou dan staat me nog wat te wachten, ben ook 40 :-)

• Dikkertje Dap

Dan heb ik wat om naar uit te kijken!!!!!!

• Beate

:)