mijn profiel

• aatje

Ik ben gisteren begonnen bij vrouwenforum. heb veel racties gekregen, leuke en minder leuke.

Heb er een nachtje over geslapen en besloten wat over mezelf te vertellen. Dan word ik misschien wat duidelijker

Ik ben 56. Getrouwd (22jaar) met G, tweede huwelijk, en heb twee zoons en drie stiefkinderen.

kom zelf uit een gezin met 7 kinderen

Ik ben op mijn 18e getrouwd, zeer tegen de zin van mijn ouders en heb mijn 2 zoons uit dat huwelijk. Mijn ouders hadden gelijk. Het was narigheid in dat huwelijk. (drugs, geweld)

Ben na 11 jaar met veel moeite en gedoe gescheiden en stond er alleen voor met die twee kinders van 3 en 5. Gelukkig had ik een fijne baan als hoofd van een gezinsvervangend tehuis voor verst. gehandicapte mensen. Maar wel hard werken zo'n fulltime baan.

Na 4 jaar alleen leerde ik G kennen en na de nodige strubbels met de wederzijdse kinderen (hij had een co-ouderschap) zijn we gaan samenwonen.

Ik stortte in, depressief en burn-out en dat met 5 pubers.

Die periode heeft 11 jaar geduurd. Pillen, therapieën, drank..

Mijn kinderen kregen dus niet echt de kans te puberen. Hans mijn jongste deed dat wel op school en hoe!

Tobias, mijn oudste klapte dicht en kreeg driftbuien.

Toch was er ook veel plezier met die pubers!!

“mam, als jij het hele jaar niet zeurt zorg ik dat ik mijn vwo haal”zei Hans

Haalde ie ook, maar dat niet zeuren was moeilijk!

Tobias heeft zijn school niet afgemaakt, ging het leger in maar moest stoppen vanwege rugklachten. Heeft toen een opleiding systeembeheerder gedaan en ook als zodanig gewerkt. Maar het beviel hem niet en hij is begonnen met de dagopleiding hbo-verpleegkunde. Werkt nu nog in een verslavingskliniek maar gaat binnenkort in de thuiszorg werken. Is ie wat meer bij zijn vrouw en dochter.

Hans deed hbo-economie omdat ie niet wist wat ie wilde.Is toen de koksopleiding mbo gaan doen , een paar jaar als kok gewerkt en nu is hij docent economie op de mbo-vakschool. Volgt nog een opleiding voor zijn eerstegraadsbevoegdheid.

Ze hebben beide een liefdevolle en leuke relatie en wonen samen.

(al tien jaar)

Nu ben ik sinds 2 jaar weer erg goed te pas en leef!

Doe allerlei leuke dingen alleen of met G, die over 2 weken met pensioen gaat.

Verheug ik me erg op.

Ik heb inmiddels een wekelijkse mailwisseling opgezet met mijn zoons over allerlei dingen, grappig, leuk, sosm serieus. Soms vertel ik bv iets over mijn gesprekken met mijn moeder.

Ik hoop dat ze op de duur ook tegen mij hun narigheidenz over mijn “ziek zijn”aan mij kwijt kunnen als ze dat willen.

Dit ben ik dus!

• Nel

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=147210&t=147116 .welkom aatje

• greet

hoi aatje ,

welkom hier en je hebt je portie wel gehad in je leven.

ik hoop dat je nu de zon weer kan zien en natuurlijk zal je ook mindere tijden ervaren dat hoort erbij.

maar knap om weer er bovenop te komen.

groetjes greet

• Paul

• Annelies 47

Welkom

• aatje

Paul,

Dank je maar wat betekent :adsl-surfen.hetnet.nl?

Ada

• Swartdam

Hoi Aatje ,

Welkom …

Bij jou staat mobiel uuut Twente bij Paul weer wat anders en bij mij ook .

Dat is de naam van je provider en komt er automatisch in te staan .

Veel lees en prikplezier op dit bord groetjes van Bernadette een van de twee moderators van dit bord. Tries de jarige job is de andere , groetjes Bernadette

• Dikkertje Dap

Wat leuk en fijn dat je hier mee komt prikken! Welkom.

Liefs DD

• Angelique

Bij jou staat mobiel uuut Twente>> aldus Swartdam

Nee, bij Aatje staat “mobiel. Universiteit. Twente.”

• Angelique

Welkom, Aatje. Leuk dat je hier mee komt prikken.