Je hebt van die dagen.....

• Dikkertje Dap

Dat het net lijkt alsof er alleen maar slecht nieuws op je pad komt! Wat dat betreft is het jaar niet echt positief begonnen bah!!! Bij iemand kwaadaardige kanker geconstateerd, een collega neergestoken, het afschuwelijke drama in Belgie.

Ik hou mij vast aan het feit dat ik deze week tante wordt, van een “hopelijk” kerngezond meisje.! Dat zijn de lichtpunten die het leven mooi maken. Maar bah af en toe (zucht)……….

DD

• serine

mijn jaar is ook zo heerlijk beginnen

2 katten in een week dood

mijn tante terminaal

en een tante van mijn partner net overleden..kom net van de condoleance af.

• Beheerder

Vergeleken met jullie is mijn jaar op een fikse griep na en mijn man weer werken in Ijmuiden en nog wel op zijn verjaardag niks bij vergeleken.

Hopleijk blijft dit jar ons bespaard van ellende en vervelende berichten. Die hebben we vorig jaar al genoeg gehad.

Sterkte.

• Dikkertje Dap

Serine,

Lees net je berichtje. Wens je sterkte meid. Pfffffffff, kan me niet herinneren zoveel ellende in een maand gehoord te hebben. En wat je dan maar probeert is bij jezelf te blijven en de “dag te plukken”. Zat net met mijn moeder aan de telefoon en het lijkt wel alsof de ellende momenteel steeds groter wordt. Ben zeker geen doemdenker, zal het ook nooit worden, maar wat je leest en hoort momenteel! Jeetje! Hetzij in je werk, hetzij in je prive.

Zit me te bedenken dat door al het nieuws je hoofd gewoon wel is vol raakt. Of ben ik nu de enige?

• Dikkertje Dap

Aangenomen bij mijn “droombaan”, kreeg vanmorgen om 08.30 uur de uitslag.

En om 13.30 uur tante geworden van een nichtje! Ja, vandaag is mijn dag!!!!!!!

Liefs van een rondom gelukkige DD

• jopie

Gefeliciteerd met je nichtje , en heel veel plezier met je nieuwe baan.

joke

• serine

nee hoor je bent niet de enige,….echt niet

ik probeer ook zoveel mogenlijk maar los te schudden

• MaartjeT

Gefeliciteerd :) Geniet er maar van!

Mijn jaar is helaas ook niet zo goed begonnen, ik hoop dat 2009 niet zo doorzet. We maken er maar het beste van.