nachtrust...

• Paul

Goede nachtrust is belangrijk.

Bij mij gebeurt het nogal eens, dat ik wat te weinig nachtrust heb,

en daardoor overdag niet helemaal fit ben.

Hoe is dat met jullie ?

http://www.dokterdokter.nl/vrouw/psyche/article/5714/goede-nachtrust-kan-je-leven-verlengen

• Annelies 47

Slaap nooit de hele nacht door !

• --->zoeff<---

na nu weer beroerd ik moet echt weer inkomen ben weer aan het werk vanacht lag ik er om 2 uur in en de wekker liep om half 8 af voor dochter lief

kon de slaap niet te pakken krijgen gevolg

half 5 sliep ik 6 uur wekker loopt af van man lief dus wakker

weer in slaap gevallen half 8 gammel en brak der uit das nu al 3 nachten achter elkaar

heb nu gelukkig een lang weekend dus kan even bij tanken

• Nel

Slaap haast altijd slecht ..ga wel op tijd naar bed ..maar ben voor dag en dauw wakker ;)

• Rebecca

Ik heb al jaren een chronisch slaaptekort.

roep bijna iedere dag wel: ik ga op tijd naar bed

maar op de één of andere manier komt het er nooit van. Nog even dit doen, nog even wat vertellen/bespreken enz….

En iedere ochtend denk ik:… owwwww ik wil nog niet….

ik ben een avond/nachtmens.. hihihi

• jopie

Ik kan slapen aan een stuk van 11 uur s`avonds, tot de andere morgen 7 uur, heerlijk.

• greet

ik heb altijd goed kunnen slapen als mijn ene been erin lag dan sliep de andere al.

de laatste jaren is het knudde ben diverse malen per nacht wakker en soms slaap ij direct in om 30 min later klaar wakker te zijn.

s'morgens lijk ik goed in slaap te vallen en dan ben ik de hele dag gebroken.

neem wel eens een slaaptabletje in maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijnden omdat ik bang ben straks helemaal niet meer goed te kunnen slapen.

groetjes greet

• Beheerder

Mijn man zegt altijd je hoeft maar de kussen aan te raken of je bent weg. Enige periode dat ik niet goed sliep was als ik vroege dienst had.

Dan leek het net of ik de hele nacht wakker lag om me maar niet te verslapen.

Binnenkort zal ik dat ws weer hebben als ik ochtend dienst moet draaien.

• serine

ik denk…als ik dit zo lees

dat ik niet zo oud word :D

• wana

Ik waak erg dat ik mn acht uur krijg, te lang minder en ik krijg migraine.

Heb wel eens slecht geslapen en nam toen melatonine (lichaamseigen stof) maar hier in de winkels in n te lage dosis te verkrijgen.

Er zijn boeken over melatonine,ook welke voeding de eigen productie verbeterd.

(veel groente en fruit uiteraard) geen caffeïne een donkere slaapkamer, een warme pyama en de tv uit in de slaapkamer.

De laatste tijd heb ik wel dat ik wakker wordt van geluiden waar Lief gewoon doorheen ronkt maar gelukkig slaap ik makkelijk weer in.