Vandaag schrijft de wereld geschiedenis

• Swartdam

Nu een aantal uren later kijk ik nog steeds naar CNN . Zijn toespraak bezorgde me rillingen .

Weg met oorlog in Irak en Afghanistan , geen tweede Vietnam laten worden, weg met terrorisme maar open minded . Een man naar mijn hart , gr Bernadette

• ^^Jeannette^^

Een jonge energieke man met een enorm positieve uitstraling, maar laten we vooral de First Lady niet vergeten, ook een pittige mooie vrouw met hersens!

Ik hoop dat de Obama,s een opening maken naar een positievere wereld!

• Sandy

Euhm Agnes, een donker iemand, is net even wat anders als Allochtoon hoor. Zou op zijn minst mooi zijn als iemand daadwerkelijk uit het land komt wat die wil regeren…:?

San

• Annelies 47

Ik hoop het ook, met die pittige vrouw naast hem

• Sandy

Annelies bedoel ik;-)

• Sandy

Ik vond het prachtig om te zien:), ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen, en dat heb ik niet snel. Samen met mijn dochter en zoon CNN gekeken, duidelijk gemaakt-> jongens, dit is echt een stuk geschiedenis…….Ooit zal er een vrouw komen als President van Amerika, en jullie kunnen aan jullie kleinkinderen vertellen dat de eerste grote verandering is geweest in jullie tienerjaren:)

San

• Annelies 47

Bedankt !!

• Sandy

Graag gedaan:D

• Paul

ach, vrouw of man is om het even, het gaat om het juiste beleid.

• Swartdam

Juist …….

Hier ook verplichte kost ……voor de kinderen en een stukje aanvullende info van moeders . Die donkere kant van de U.S.A leerde ze niet op school .

Trouwens wij ook niet , het is mijn interesse in politiek en geschiedenis geweest die nu wel erg interesant begint te worden , gr Bernadette