Vandaag schrijft de wereld geschiedenis

• Swartdam

Zou hij nu voor de spiegel staan om zijn toespraak te oefenen . Hmm denk het van niet .

De wereld herschrijft vandaag zijn geschiedenis .

Voor het eerst een zwarte president in Amerika. S, werelds belangrijkste en machtigste man trekt vandaag in zijn nieuwe huis . Zijn black berry wil hij absoluut houden , ook al is dat niet echt slim , hij wil gewoon contact houden met de gewone man die hem eventueel op zijn fouten kan wijzen . Beetje naief denk ik .

Tijd voor een nieuw tijdperk , een president van de eenentwintigste eeuw die volkeren bij elkaar wil brengen en geen oorlog wil voeren .

Hij moet de zooi opruimen die 8 jaar Bush hem opgeleverd heeft , een credietcrisus oplossen en aan al die verwachtingen voldoen waar de wereld naar verlangd .

Geen makkelijke taak , gr Bernadette

• Sandy

Ik wens hem enorm veel succes. Moet eerlijk zeggen dat ik zoetsappig wel een beetje “fan” ben, en inderdaad, (te) veel verwacht;-)

San

• Agnes

Wat een uitstraling heeft die man, zeg.

Dat hebben we in jaren niet meer meegemaakt.

Ik heb geen idee wát het is,maar ook ik ben “fan” van hem.

“We ” hebben hoge verwachtingen van hem,maar gelukkig zegt hij zelf herhaaldelijk dat niet alles (snel) op te lossen is.

Ik hoop dat “we”er een goeie aan hebben.

Alles beter dan die Boesjjj…ik vond die glimlach van Bush ehhh….zo eng:(

Laat staan de rest …yekkie…

Ja, een nieuw tijdperk,laten we dat hopen.

Heel bijzonder.

• charlene

Ik ga zeker kijken het is nog een lekker ding ook.En een carisma heeft die man .Hopelijk gaat die het beter doen als bush.En komt die op voor de zwarten die nog steeds het onderspit delven in arme wijken.

• Paul

aan de ene kant : als je goed kunt spreken in het openbaar, betekent dat nog niet direct dat je ook goed kunt regeren.

aan de andere kant : veel slechter als Bush kan het eigenlijk niet.

• Agnes

Ik zit even te kijken op het laptopje naar CNN…poehe…die mensen hebben het koud, maar tis wel indrukwekkend.

http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2

En die beveiliging…sjonge,niet te geloven.

Naar het moet wel.

• Desiree2

ik ben helemaal voor hem gevallen ;-) hij is tevens een grote Inspirator, dat “voel”ik zelfs , ik hoop dat hij een klein beetje van de “puin”die voor hem is achter gelaten kan opruimen en de zaak op de goede rails zetten, ik denk dat we , lees hij, het niet zal kunnen forceren, hij heeft goede adviseurs vind hij, dus daar zal het niet aan liggen, ik wens hem een lang, veilig en goed leven, want daar in het wilde westen weet je maar nooit wanneer een gek het op zijn heupen krijgt om iemand zomaar neer te knallen. Ik zit iig om half 6 voor de buis want er wordt geschiedenis geschreven vandaag en daar wil ook ik bij zijn.

• greet

ik heb een goed gevoel bij hem een heel fijn persoon tenminste zo komt hij bij mij over.

bush zag ik eerlijk gezegd niet zo zitten en hij heeft een hoop puin achtergelaten.

groetjes greet

• anna.m

De tijd zal het leren ,over 4 jaar zal de balans opnieuw worden opgemaakt .

• Annelies 47

Niet helemaal zwart ,moeder was blank ,en vader Afrikaan uit Kenia

Maar toch, voor amerika goed een gekleurde president

Nu wij nog,een Minister President van Allochtone afkomst !

Maar nu afwachten of de hoog gespannen verwachtingen uit komen?