Schoonheid perikelen

• Swartdam

Typisch een vrouwen onderwerp .

Wij zijn eigenlijk nooit tevereden over ons zelf en het is al helemaal onnederlands om onze uiterlijke pluspunten te benadrukken . Toch waag ik het erop en neem het risico dat dit een topic blijft die niet beantwoord word :D

Zo,n 25 jaar lang had ik een koppie met kort haar , bewust .

Afgezien het feit dat het een grote massa is heb ik ook nog krullen van mijzelf .

Het gras is altijd mooier bij een ander , ik heb wat afgescholden op die krullen en heb wat geld over de balk gegooid om die krullen eruit te krijgen , geen kapper lukte het .

Mijn dochter zei een jaar terug “Wedde dat jij het niet volhoud om je haar lang te laten groeien” . Ik antwoorde wedde dat jij in een deuk ligt wanneer het eenmaal lang is . Het is nu lang . Over mijn schouder , om de twee maanden laat ik het keurig door de kapper bij houden en word het weer in lagen opgeknipt . Zodat het bos minder lijkt .

Mijn haar en mijn ogen vind ik een pluspunt . En nu wie durft :D.

Dit in het kader van positiviteit , groetjes Bernadette

• Sandy

Mijn ogen. Beslist mijn ogen:D. Daar ben ik blij om, omdat alles vervaagt. haar wordt dof en grijs, de huid rimpelt en verliest haar jeugd, een goed figuur zal er op 80 jarige leeftijd niet meer zijn.

Maar mijn ogen die blijven…..ook onder vellen van oogleden;-)

• Beheerder

Mijn haren zijn een wilde bos. ik kan er veel maar ook weer niks mee. :?

ik heb het schouder lang en geen kapper die ze aankunnen.

Dus ga ik naar de kapper voor een knipbeurt en eventueel een verfbeurt want drogen daar hebben ze echt geen kaas van gegeten.

En ze krijgen het ook nooit zoals ik ze hebben wil.

Om het te stylen doen ze 2.5 uur over terwijl ikzelf er 3 kwartier over doe.

Dus was, rol, fohn, styl ik het allemaal zelf.

Wil ik ze vol krullen dan gaan de rollers er in drogen onder de kap en een grove kam erdoor. Wil ik ze golvend dan rollen, drogen en tulbanden ( rond je hoofd draaien en vast zetten met speltjes. eerst linksom dan rechtsom) wil ik ze ztyl dan gaat het styl apparaat er door heen, wil ik een onverzorgde kroezerige bos dan wassen en naturlijk drogen. Oh ja en fohnen dat is voor als ik niet weet wat ik precies wil :D

Heb het ooit kort laten knippen. kwam net uit een scheiding en wilde wat anders. Jeetje wat een spijt heb ik gehad. Dat dus nooit meer.

Verder mijn borsten dat zijn mijn trots. Alhoewel ik en paar jaar geleden ermee gelopen had om ze te verkleinen. Een neef van mij heeft dat uit mijn hoofd gepraat. Hij zei toen als je dat laat doen klopt de verhouding niet meer. Hij zei toen wezen fotoshoppen om mij het resultaat te laten zien.

En mijn benen zien er ook niet slecht uit al helemaal niet als ik hoge hakken draag.

Dus ben ik redelijk tevreden over wat ik heb

• Moira

Mijn pluspunt: mijn neus. Mooi recht, geen wipje, niet te groot, niet te klein, gewoon goed passend bij mijn gezicht.

Mijn ogen, blauw-groen van kleur. Donkere wimpers en donkere wenkbrauwen ( die wel hevig in model moeten worden gehouden ) ondanks dat ik blond ben.

De rimpeltjes komen met het ouder worden, maar die horen er gewoon bij ( en vooralsnog lieve lachrimpeltjes )

Mijn minpunten: mijn knieën (knokig en lelijk ) en mijn voeten, maar deze lichaamsdelen zijn meestal bedekt.

Groet, Moira

• Annelies 47

Ik heb hel blauwe ogen,en die zijn wat oosters zegt men vaak

Meer ovaal dan rond

• Tries

mij vandaag vast niet goed gedaan…. moest een moorkop eten want mijn dinnetje had wat te vieren, en heb graag mee geviert…….. chocola!!!!

Maar hij was lekker!!!!!

;)

Tries

• serine

ik ga veel liever om met mensen die een warm gezellig karakter hebben en wat pit hebben…dan iemand die geen pit heeft minder gezellig en zichzelf ontzettend mooi vind.

• nicole

Ik heb je haar gezien Det en je weet, ik vind het je zoveel leuker staan dan dat korte koppie. Net als jij is mijn haar nu lang, al heel lang, tot een eind op mijn rug en wat voelt het lekker he eens een bos lang haar te hebben ipv die korte koppies :)

• Swartdam

Ja absoluut ,

Zeker nu met dat kouwe weer , is het handig want dan hoef ik niks op mijn hoofd :D .

Eensgelijks bij jou , groetjes det

• nicole

Doe het wel eens omhoog met een klem of een staart maar zodra ik naar buiten ga met dit weer hop gelijk los. Eindelijk heb ik natuurlijke oorwarmers hahahaha. Thanks dear, knuffff.